افول هژمونی امریکا در عرصه داخلی و جهانی/ عدالت، فساد ستیزی و احیای اعتماد مردم، مطالبه رهبری از دولت است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: قدرت امریکا در منطقه و جهان رو به افول است و هیچ اثری از قدرت هژمونی امریکای سال های گذشته در جهان بویژه در خاورمیانه، سوریه، افغانستان، عراق و فلسطین دیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: قدرت امریکا در منطقه و جهان رو به افول است و هیچ اثری از قدرت هژمونی امریکای سال های گذشته در جهان بویژه در خاورمیانه، سوریه، افغانستان، عراق و فلسطین دیده نمی شود.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: امروز سیاست های دولت امریکا سبب شده نه تنها در عرصه جهانی بلکه در داخل کشور خود هم دیگر قدرت لازم را نداشته باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به دعوت روسیه از انقلابیون یمن برای سفر به مسکو اشاره کرد و گفت: این موضوع برای تقویت گروه مقاومت بسیار مهم و چشمگیر است.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به تعلل امریکا در احیای توافق برجام اشاره کرد و گفت: در مساله احیای برجام، قطعا اگر منافع ایران تامین نشود، تسلیم زورگویی امریکا نمی شویم چون درس آموخته فرهنگ عاشورا و کربلا هستیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: تکیه بر ارزش های انقلاب، مردمی بودن، کارهای اولویت دار، برنامه محور بودن، عدالت ورزی و فساد پذیری، احیای اعتماد مردم و حفظ و گسترش اقتدار نظام از جمله مطالبات رهبری از دولت است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: اقدامات خوبی از سوی دولت سیزدهم برای تحقق این مطالبات صورت گرفته است و تمام هم و غم دولت این است معیشت مردم را سهل کند.

حجت الاسلام سلیمانی اضافه کرد: این در حالی است که کشور دشمنان فراوانی دارد که کمر همت بسته اند تا جلو کارایی را بگیرد و برخی در داخل کشورهم دوست ندارند مردم از کارکرد دولت بهره مند شوند.

کد خبر 1209468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha