ضرورت مبارزه با مفسدان اقتصادی و اداری/ باید از منابع خدادادی برای رفع بیکاری استفاده بهینه شود

حجت الاسلام غبیشاوی با تاکید بر ضرورت مبارزه بی‌ امان با مفسدان اقتصادی و اداری برای جلوگیری از اختلاس گفت: اگر جلوی فساد مالی گرفته نشود پیشرفت و عدالت محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۴ شهریور) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به تلاش شبانه روزی مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات مردم اظهار کرد: دشمن با سیاه نمایی قصد ناکارآمد جلوه دادن نظام را دارد اما خوشبختانه اقدامات دولت جهادی و انقلابی تلاش آنها را بی اثر کرده است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: دشمنان همواره سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دارند که با هوشیاری مردم و مسئولان تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

 

وی با تاکید بر ضرورت مبارزه بی‌ امان با مفسدان اقتصادی و اداری برای جلوگیری از اختلاس تصریح کرد: اگر جلوی فساد مالی گرفته نشود پیشرفت و عدالت محقق نخواهد شد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: عزم دولت در مبارزه با فساد از مبدا اقدامی انقلابی است که نیاز دارد در این خصوص همه به کمک دولت بیایند تا از فساد جلوگیری شود.

 

وی با بیان اینکه گرانی، فشار زیادی را به افراد کم‌ درآمد جامعه وارد می‌کند ادامه داد: نیاز است در این خصوص رسیدگی جدی شود.

 

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود، ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از منابع خدادادی را برای رفع بیکاری در کشور به ویژه در آبادان بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و ابراز کرد: زمین‌های مناسبی برای پرورش ماهی در آبادان وجود دارد که متاسفانه از آنها برای اشتغال و کارآفرینی استفاده نمی‌شود.

 

وی همچنین با اشاره به مذاکرات دولتمردان برای رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشور خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای در تلاش است دشمن را وادر به پذیرش حرف منطقی کند.

 

کد خبر 1209477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha