یکشنبه آخرین وداع مردم اصفهان با عالم وارسته آیت‌الله ناصری

مردم ولایت دوست اصفهان یکشنبه در آخرین وداع با پیکر پاک عالم عامل و پارسای پرهیزگار حضرت آیت الله محمد علی ناصری ایشان را به سرای باقی بدرقه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بنابر تصمیم و اعلان بیت محترم حضرت آیت الله ناصری قدس سره، انشاالله مراسم تشییع آن عالم ربانی، صبح یکشنبه (ششم شهریورماه) در شهر اصفهان می باشد و در جوار شهدای گلگون کفن اصفهان، دفن خواهند شد.

جزئیات مراسمات متعاقبا اعلان خواهد شد.

عالم عامل و پارسای پرهیزگار حضرت آیه الله محمد علی ناصری صبح جمعه دعوت حق را لبیک گفت.
آیت الله محمدعلی ناصری  متولد سال۱۳۰۹ شمسی، مجتهد، استاد اخلاق، عاشق و شیفته امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، که حوزه علمیه حضرت ولی عصر علیه السلام و تعدادی از مراکز دینی - فرهنگی تحت اشراف ایشان بود.

آیت الله ناصری علاوه بر تلاش های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارک جدی داشت. از جمله این اقدامات می توان به تلاشهای ایشان برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد*.

مرکز درمانی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی و بخش دیالیز 20 تختخوابی آن ،بخش دیالیز بیمارستان گلدیس شاهین شهر ، بخش دیالیز بیمارستان محمد رسول الله صلی الله علیه و آله میمه و اورژانس شبانه روزی دولت آباد از جمله این مراکز می باشد.
 

کد خبر 1209503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha