نظام اداری نیازمند الگوپذیری از شهدا در خستگی ناپذیری است/ تجلیل از کارمندان نمونه

محمدی کیا با اشاره به ضرورت تقویت کیفیت عملکرد اداری گفت: نظام اداری نیازمند الگوپذیری از شهدا در خستگی ناپذیری و کار بدون توقع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی محمدی کیا« روز یکشنبه در یادواره شهدای کارمند تیران و کرون و تجلیل از کارمندان نمونه و مدیران جهادی این شهرستان اظهارداشت: پاسداری از حق و حقوق مردم و نظام از وظایف کارمندان و کارکنان دولتی در رده های مختلف است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون افزود: در مسیر احقاق حق و عدالت خواهی شهدا هیچ گاه کوتاه نیامنده و در مسیر خدمت رسانی پایدار و برای آن جان خود را فدا کردند که در مسیر راه آنان باید این موضوع رعایت شود.

وی با بیان اینکه عزت ملت و نظام به همین رشادت ها است، تصریح کرد: باید روحیه شهدا در بین کارکنان و مدیران ادارات نهادینه و در مسیر خدمت وجود داشته باشد.

محمدی کیا با اشاره به الگو پذیری از سیره شهدا گفت: سعادت دنیا و آخرت وابسته به انتخاب سیره و سلوک صحیح است که راه شهدا بهترین الگو و مسیر موفقیت است.

وی ارتقا کیفیت نظام اداری را نیامند الگوپذیری از شهدا در خستگی ناپذیری و کار بدون توقع دانست و تصریح کرد: مدافعین حرم در حال حاضر با روحیه خستگی ناپذیری در مناطق سخت سوریه از حریم اهل البیت(ع) دفاع می کنند.

 

فرماندار تیران و کرون انس با قرآن و نماز، بی ادعایی و عدم انتظار از انقلاب و نظام را از دیگر ویژگی های شهدا اعلام کرد و اذعان داشت: برخی با کمترین اقدام خود از شهدا و انقلاب انتظارات زیادی دارند.

وی خاطرنشان کرد: دوری از این مسیر منجر به خسارت و مشکلات خواهد شد که در سیستم مدیریتی تذکر داده می شود.

در این آیین از 30 کارمند نمونه و سه مدیر جهادی شهرستان تیران و کرون تجلیل شد.

 

کد خبر 1210303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha