حجت الاسلام «سید اسماعیل حسینی» امام جمعه موقت شیروان شد

امام جمعه شیروان گفت: امروز طی حکمی «حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی» به عنوان امام جمعه موقت شهرستان شیروان معرفی شد.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: پیش از این امام جمعه موقت شهرستان «حجت الاسلام مهدی مهرپویان» بود که امروز طی حکمی «حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی» از فعالان دینی و مذهبی و حوزه علمیه به عنوان امام جمعه موقت شهرستان شیروان معرفی شد.

 

امام جمعه شیروان با اشاره به نقش مهم و محوری ائمه جماعات عنوان کرد: امام جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی هستند و به جنگ دشمن می‌روند و نمی‌گذارند دشمن سنگر را فتح کند.

 

«حجت الاسلام تکمیلی» با بیان اینکه امامان جمعه همیشه در عرصه نبرد و مبارزه با دشمن حضور دارند، ادامه داد: جذب حداکثری یکی از رسالت‌های مهم ائمه جمعه است که اقدامات خوب فرهنگی در زمینه جذب جوانان انجام شده است و همیشه شاهد حضور مطلوب جوانان در صفوف نماز جمعه هستیم.

 

وی بیان کرد: ارتقای آگاهی‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی از اهداف انقلاب اسلامی است که در پایگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور به نظر همگان می‌رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: جریان سازی برای تبیین نقش ارزنده نماز جمعه به خصوص برای قشر جوان باعث آشنایی و انس بیشتر این قشر با کارکردهای این آئین در عصر غیبت خواهد شد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان با اشاره به سخن رهبری معظم درباره اهمیت نماز جمعه تصریح کرد: همانطور که رهبر فرمودند، قلب هر شهر نماز جمعه و شخص امام جمعه فرمانده آن است و می‌بینیم با ثبات ترین پایگاه هفتگی در دنیا و خصوصاً جامعه تشیع همین نماز جمعه و پیام سیاسی هفتگی آن است که موضوعات سیاسی آن در دنیا و منطقه تأثیر گذار بوده است.

کد خبر 1210483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha