هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در زنجان برگزار می شود

آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۹ و ۱۰ شهریور‌ماه، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان با حضور ۴۲ حافظ زنجانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۹ و ۱۰ شهریور‌ماه، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان با حضور ۴۲ حافظ زنجانی برگزار می‌شود.

 

آزمون کتبی این آزمون روز جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در حوزه زنجان و با حضور ۱۴۵ حافظ در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل برگزار شد که پس از ارزیابی‌های مرحله کتبی در مجموع ۴۲ نفر از حافظان موفق به راه‌یابی به بخش شفاهی شدند.

 

آزمون شفاهی هفدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» با حضور ۴۲ حافظ در حوزه امتحانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و در زمان اعلام شده برگزار می‌شود.

 

داوران این دوره از آزمون‌ها در بخش حسن حفظ «رقیه مرادلو»، «زنیب غنی‌لو»، «حسن سلیمانی» و «مسعود رضایی»، در بخش تجوید و وقف و ابتدا، «سهیلا رفیعی‌یگانه» و «کاظم نصیری‌زارع» و در بخش صوت و لحن «معصومه کاج» و «یوسف قنبری» هستند.

کد خبر 1211181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha