مواکب انصار الهدی و المشایه در مسیر ماهشهر - شادگان راه‌اندازی شدند

حجت الاسلام سلامی از راه اندازی ۲ موکب روستای خوینس شادگان در مسیر جاده ماهشهر - شادگان خبر داد و گفت: به همت جوانان و عموم شهروندان شادگان مواکب حسینی المشایه و انصارالهدی به مناسبت اربعین حسینی در مسیرهای ماهشهر تا شادگان راه‌اندازی شد.

«حجت الاسلام حمزه سلامی» امروز (چهارشنبه ۹ شهریور) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان دروازه طلایی استان خوزستان به جهت میزبانی زائران اربعین حسینی (ع) خواهد بود و همچون سال‌های گذشته به همت شهروندان و نیروهای مسجدی این شهر شاهد راه‌اندازی مواکب حسینی (ع) هستیم.

 

امام جماعت روستای خونیس شهرستان شادگان افزود: حرکت زائرین از چند روز پیش شروع شده و امشب به روستای گرگر می رسند و در آن محل استراحت خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین فردا در موکب انصار الهدی میزبان زائرانی که از شهرها و روستاهای اطراف درحال پیاده روی هستند خواهیم بود.

 

حجت الاسلام سلامی از راه اندازی ۲ موکب روستای خوینس شادگان در مسیر جاده ماهشهر _ شادگان خبر داد و تصریح کرد: به همت جوانان و عموم شهروندان ولایی شهرستان شادگان مواکب حسینی المشایه و انصار الهدی به مناسبت اربعین حسینی در مسیرهای ماهشهر تا شادگان راه‌اندازی شد.

 

کد خبر 1211300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha