یک بیمار کرونایی جان باخت / ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند

محمدیان اردی گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونا جان خود را از دست داده اند.

«علی محمدیان اردی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند و مجموع بیماران بستری شده به رقم 37 نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 11 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد و 4 بیمار نیز پس از بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه طی همین مدت یک بیمار کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

محمدیان اردی اعلام داشت: شیوع بیماری کرونا در شهرستان های خلخال، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستان های اردبیل، مشگین‌شهر، نمین، بیله سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر و گرمی در وضعیت زرد و شهرستان پارس آباد در وضعیت آبی قرار دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها باید مراقب تجمع و دورهمی ها باشند زیرا این محافل موجب آلودگی همه افراد خانواده به بیماری کرونا می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: شهروندان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن یادآور را فراموش کنند.

 

محمدیان اردی عنوان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

کد خبر 1211369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha