اعزام نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به کربلا معلی+ عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: نیروهای عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان، امروز جهت خدمت رسانی به زائران حسینی به سوی عراق بدرقه شدند.

«پیام جلالی»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور، جهت خدمت‌رسانی به زائران حسینی، از سوی این جمعیت عازم کربلای معلی شدند.

 

 

جلالی بیان داشت: توفیق حضور در عتبات به خصوص در ایام اربعین و زیارت نجف و کربلا عنایتی الهی بوده و همچنین خدمت به زائران حسینی، نعمت بزرگی است که نصیب نجاتگران و جوانان هلال احمری شده که با پوشش امدادی و مقدس خود، در این برنامه شرکت کرده‌اند و مسیر پیاده‌روی از نجف تا کربلا را جهت ارائه خدمات، همراه زائرین ابا عبدالله‌الحسین(ع) خواهند بود.

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه خطاب به نیروهای عملیاتی عنوان کرد: در خدمت‌رسانی به زائران حسینی، با صبوری و بردباری با مراجعان برخورد کردن و به ایمنی و مراقبت از سلامت خود در امدادرسانی توجه نمایید.

 

 

وی اضافه کرد: دلسوزی و همراهی نیروهای هلال احمر با زائران، ارزشمند بوده و اقدامات آنها، پیام آور سلامت و حرکت عظیم حسینی است.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1211869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha