توسل به ائمه در رفع مشکلات فردی و اجتماعی مؤثر است

آیت الله نیازی، به وجود مشکلات فردی و اجتماعی اشاره کردو گفت: ریشه این مشکلات حب دنیا بوده و توسل به ائمه(ع) باعث رفع مشکلات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «آیت الله هاشم نیازی»، امروز(11 شهریور)، در آیین افتتاحیه طرح کشوری (حامیم) نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: خودسازی بزرگ ترین تکلیف انسان بوده و از پایه های اصلی این مهم ارتباط با ائمه اطهار است.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسی که با ائمه اطهار و امام حسین(ع) همراه باشد، ثروتمندترین انسان عالم است، افزود: ارتباط با ائمه اطهار و امام حسین(ع) سبب نشاط و شادابی می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ریشه همه خطاها دوست داشتن دنیا است، اظهارکرد: اگر بتوانیم حب دنیا را از خود دور کنیم رستگار خواهیم شد و اگر حب دنیا از دل بیرون برود هیچ ناراحتی و غصه ای نخواهیم داشت

 

آیت الله نیازی با بیان اینکه در مشکلات اجتماعی و فردی به ائمه اطهار نیاز داریم، گفت: یاد امام زمان(عج) و توسل به آن حضرت باعث رفع مشکلات جامعه می شود.

 

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر بخواهیم راهی به محبت خداوند پیدا کنیم باید به سیره پیامبر و امامان و ولایت فقیه وارد شویم.

 

وی در ادامه انس با قرآن را لازمه خودسازی خواند و بیان کرد: کسی در خط اسلام و قرآن و پیامبر و امامان و ولی فقیه وارد شد رستگار خواهد شد.

 


کد خبر 1211872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha