هشدار «آیت الله شیخ قاسم» به مردم بحرین نسبت به پیامد فروش زمین و خانه به یهودیان

«آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم» در پیامی به مردم بحرین درباره فروش زمین و خانه به یهودیان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه المقاوم، «آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم» مرجعیت عالی بحرین در پیامی اعلام کرد: ای مردم بحرین، با پول یهودیان خرید نکنید تا به آنها حتی یک زمین کوچک یا خانه کوچک از زمین های بحرین و خانه های آن را تحویل ندهید. با این کار دین، تاریخ، وطن، حال و آینده شان را به آنها می سپارید.

 

در این پیام آمده است: بحرین امروز کشوری اسلامی است و فردا براساس طرح یهودیت، یک کشور یهودی و مسلمان و پس فردا یک کشور یهودی و ساکنان مسلمانان در اختیار و تحت هدایت است و پس از آن مسلمانان اخراج می شوند و آغاز خرید زمین تو و زمین برادرت از مسلمانان است.

 

وی تاکید کرد: کسی که زمین یا خانه ای را به یهودیان بفرشد، خاک و سنگ نمی فرشد، بلکه وطن، ملت، امت، تاریخ و مقدسات عزیز را می فرشد. او اسلام را می فرشد که با هیچ چیز برابری نمی کند.

 

چندی پیش، آیت الله قاسم  در بیانیه ای ایجاد محله یهودی نشین در منامه توسط دولت بحرین را محکوم کرد و آن را جایگزینی برای هویت ملی و اسلامی و عربی، تحریف تاریخ میهن، محو شواهد اصالت شهروندان اصلی، گشودن در به روی اشغالگران اسرائیل با همدستی سیاست های محلی دانست.

 

آیت الله قاسم، این اقدامات را جنایت در حق ملت و سلب حق آنها از سرزمین شان دانست و گفت: تنها با ادعای بی اساس مالکیت دولت بر مردم و این کشور برخلاف میل همگان تطابق دارد و با دین، منطق واقعی، آزادی انسان که مردم از آن برخوردارند، مطابقت ندارد.

 

وی تاکید کرد: این یک ظلم آشکار دولتی است که قانون اساسی را زیر سوال می برد، مردمی که براساس قانون، منشأ اقتدار و قدرت هستند.

کد خبر 1212410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha