جهاد اسلامی: عملیات اغوار پاسخی طبیعی به جنایات دشمن بود

جنبش جهاد اسلامی ضمن تبریک عملیات قهرمانانه امروز در منطقه اغوار که به زخمی شدن ۷ نظامی اسرائیلی منجر شد، تاکید کرد که این عملیات پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که عملیات اغوار گامی در جهت وحدت‌بخشی به تمامی میادین و ادامه مقاومت علیه اشغالگران است و دشمن صهیونیستی از جایی ضربه خورد که حتی فکرش را هم نمی‌کرد که این بیانگر شکست سرویس‌های امنیتی دشمن و ناکارآمدی تمامی طرح‌ها و تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش انتفاضه ملت فلسطین است.

 

این جنبش عنوان کرد که پیام مجریان عملیات امروز به اشغالگران این بود که آن ها به هیچ وجه در این سرزمین امنیت نخواهند داشت و ملت فلسطین به مقاومت تا زوال و نابودی اشغالگری ادامه خواهد داد.

 

جهاد اسلامی عموم ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس، النقب، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی 1948 را به تشدید مقاومت علیه اشغالگران فراخواند و تاکید کرد که زمان یکپارچه سازی میادین علیه دشمن صهیونیستی فرا رسیده است.

 

لازم به ذکر است که در عملیات تیراندازی امروز در منطقه اغوار شمالی، 7 نظامی اسرائیلی زخمی شدند که حال شماری از آنان وخیم اعلام شده است. دو مجری این عملیات هم به اسارت گرفته شدند.

کد خبر 1212828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha