امنیت مسیر پیاده روی اربعین را مدیون ایثار شهدا هستیم

حسینی پور گفت: شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت برای تثبیت امنیت مسیر پیاده روی اربعین، جان خود را فدا کردند تا امروز زوارالحسین(ع) بتوانند در کمال امنیت و آرامش ارادت خود را به امام حسین (ع) ابراز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۶شهریور) در آئین بدرقه خادمین و زائرین اربعین حسینی که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، با بیان اینکه دوران اعزام رزمندگان به جبهه های نبرد عیلیه باطل در جمع زائرین اربعین برای من تداعی شده است، اظهار کرد: معنویت خاصی در این مکان حاکم است. ان شاء الله سفر معنوی اربعین قسمت و روزی تمامی عاشقان و دلدادگان به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) شود.

 

استاندار مازندران گفت: به برکت خون شهدا که مسیر کربلا را باز کردند و این مردم با امینت کامل در مسیر پیاده روی اربعین حرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز مسیر اربیعن به برکت خون شهدا و جهاد این مردان خدایی استمرار دارد، ادامه داد: به فرموده امام راحل«راه قدس از کربلا می گذرد» و امروز مسیر اربعین همان مسیر رسیدن به قدس است که دشمنان اسلام از استمرار و تداوم این مسیر می هراسند.

 

حسینی پور با بیان اینکه شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت برای تثبیت امنیت مسیر پیاده روی اربعین، جان خود را فدا کردند تا امروز زوارالحسین(ع) بتوانند در کمال امنیت و آرامش ارادت خود را به امام حسین (ع) ابراز کنند، اظهار امیدواری کرد مسیر اربعین به آزاد سازی قدس شریف منجر شود.

کد خبر 1213828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha