برگزاری یادواره های با شکوه برای شهدا، تجلی انقلاب‌مداری مردم است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: برگزاری یادواره های با شکوه برای شهدا تجلی انقلاب مداری مردم روستای خرق است و شهدای این خطه مصداق ولایت مداری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان استان خراسان شمالی از فاروج، «‌امیر حسین قاضی زاده هاشمی» امروز پنج شنبه در آئین بیست و سومین یادواره شهدای روستای خرق در بنای  امامزاده عبدالرحمان و در جمع مردم این روستا بیان کرد: استمرار برگزاری پرشکوه یادواره های شهدا در روستای خرق نشان از ولایت مداری آنان است و اهالی این روستا در عرصه های مختلف انقلاب حضور موثری داشته اند.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: حضور گسترده اهالی این روستا در انتخابات، راهپیمایی ها و مناسبت های ملی و مذهبی زبانزد است و و یاد و خاطره شهدا است که طراوت بخش فعالیت های اهالی است.

 

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه برکت حضور خانواده شهدا، در این روستا ساری و جاری است افزود: این سرمایه های ارزشمند را باید ارج نهیم و راه فرزندان و همسران آنان را ادامه دهیم.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران فقط میراث داران جنگ و دفاع نیستند، افزود: این خانواده ها ستون انقلاب را حفظ کرده اند لذا نهضت مبارزه با دشمنان ادامه دارد و هدف از این نهضت ایجاد الگوی مناسب برای نسل امروز است تا بدانند نسبت به دین خدا مسئول هستند.

 

 

یادواره 34 شهید این روستا 17 شهریور هرسال برگزار می شود که با حضور میهمان کشوری و لشکری همراه است.

 

روستای خرق از توابع دهستان سنگر در 60 کیلومتری شهر فاروج واقع شده است.

 

 

کد خبر 1214007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha