اجرای طرح  اقتصاد روستا در   ۵۰۰ روستای مازندران/۱۰۰کیلومتر فیبر نوری در هزار جریب نکا اجرا می شود

حسینی پور از عزم دولت سیزدهم برای احیای اشتغال روستایی خبر داد و گفت: طرح ویژه اقتصاد روستا در ۵۰۰روستای مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز (۱۷شهریور) در یادواره شهدا روستای باداب سر بخش هزارجریب نکا ضمن گرامیداشت ایام اقامه عزای اربعین حسینی، اظهار کرد: کاروان آل الله  در اسارت یزیدیان به شام رسیدند و حضرت زینب(س) مدیریت این کاروان را عهده دارند و روزهای سخنی را این کاروان طی می کنند اکنون بعد از ۱۴۰۰سال شیعیان غیور و غیرت مند ایران اسلامی با محوریت امام روح الله به کمک کاروان اسارت آل الله آمدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه فرزندان این مرز و بومودر روستاهای دوردست تمثال مبارک امام خمینی رحمت الله علیه را از نزدیک ندیده بودند اما نفس مسیحیایی این عالم مجتهد این رزمندگان را به جبهه های نبرد علیه باطل رساند و امروز به برکت خون این شهدا مسیر اربعین در امنیت کامل قرار دارد، گفت: بزرگترین جنبش اجتماعی دنیا به اعتراف جهان، اربعین می باشد.

 

وی ادامه داد: به فرموده امام راحل«راه قدس از کربلا می گذرد» و امروز مسیر اربعین همان مسیر رسیدن به قدس است که دشمنان اسلام از استمرار و تداوم این مسیر می هراسند.
 

حسینی پور با بیان اینکه شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت برای تثبیت امنیت مسیر پیاده روی اربعین، جان خود را فدا کردند تا امروز زوارالحسین(ع) بتوانند در کمال امنیت و آرامش ارادت خود را به امام حسین (ع) ابراز کنند، اظهار امیدواری کرد مسیر اربعین به آزاد سازی قدس شریف منجر شود.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز در امنیت بسر می بریم، گفت: معنویت شهدا در عرصه بین المللی راه کربلا را باز کردند و اقشار مختلف از پیر و جوان به زیارت امام حسین (ع) مشرف می شوند.

 

حسینی پور با بیان اینکه ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم مازندران در کنار دیگر شهدای کربلای ایران اسلامی اسلام را بیمه کردند، افزود: مسیر ظهور به برکت خون این شهدا نزدیک شده است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت شهدا از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی موجب تکثیر انقلاب اسلامی در منطقه شده است، ادامه داد: اقتدار ایران در حوزه های مختلف نظامی، علمی و... زیر سایه هدایت های داهیانه رهبری و به برکت خون شهدا محقق شد.

 

حسینی پور خاطرنشان شد: اقتدار ایران به جایی رسیده که در انتخابات آمریکا ترامپ بیان می کند که به خاطر دخالت ایران رای نیاورده است.

وی به پیشینه دینی هزارجریب نکا اشاره کرد و گفت: تربیت یافتگان مکتب عالمان دینی این منطقه در دوران دفاع مقدس جان شیرین خویش را برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند. خون شهدا موجبات تثبیت انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

 

حسینی پور با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در مازندران نیز از منطقه عالم خیر هزارجریب نکا هستند و باید مشکلات مردم این منطقه مرتفع شود، ادامه داد: دولت سیزدهم صادق الوعده است و در سفر گذشته با این منطقه قول آسفالته شدن راه روستاها، برطرف شدن مشکل آب، گاز و ... را دادم که اکنون بخشی از این وعده ها محقق شده است.

 

وی با بیان اینکه تاپایان سال ۵کیلیومتر راه روستای باداب سر بخش هزارجریب نکا آسفالته خواهد شد، گفت: ارائه خدمات عمومی به مردم حق آنهاست.

حسینی پور با بیان اینکه ۱۰۰کیلومتر فیبر نوری برای منطقه هزارجریب نکا درنظر گرفته شد، افزود: چهار مجتمع آبرسانی با اعتبار ۳۵میلیارد تومان در دست اقدام و اجراست.

 

وی ادامه داد: تاپایان سال آینده تمام روستاها باید به سیستم آبرسانی مجهز و بهداشتی باشد .

 

حسینی پور با بیان اینکه برخی از قوانین دست و پا گیر مشکلاتی را سر راه توسعه و پیشرفت روستاها قرار می دهد، گفت: در  بسیاری از روستاهای مازندران بومی ها اجازه ساخت و ساز ندارند اما صاحبان قدرت به راحتی درحال ساخت و ساز ویلاهای خود هستند که تلاش داریم سازو کارهایی جهت رفع مشکلات بومی ها مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه باید اشتغال روستایی احیا شود، افزود: طرح ویژه اقتصاد روستا در ۵۰۰روستای مازندران اجرا می شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه به دنبال احیای دامپروری در روستاها هستیم،  گفت: بزرگترین پالایشگاه شیر در استان ایجاد می شود.

کد خبر 1214100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha