برپایی موکب «سیدالشهدا (ع)» شهرستان جهرم در ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس

شعبانی از برپایی تکیه «سیدالشهدا (ع)» شهرستان جهرم به مدت سه روز در ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «محمدحسن شعبانی»، امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در دیدار هیأت امناء و عوامل تکیه «سیدالشهدا (ع)» جهرم در مشهد مقدس، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت این گروه در چند سال اخیر اظهار داشت: این یک کار فرهنگی و بسیار بزرگ مردم جهرم در مشهد مقدس بوده و تکیه شهدای جهرم، رسانه و نماد شهرستان جهرم در مشهد است.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: باعث افتخار و خوشحالی است که این تکیه، نماینده فرهنگ و محصولات دارالمومنین جهرم در مشهد مقدس است.

 

شعبانی بیان کرد: شاید روزی که این تکیه در مشهد راه اندازی شد، هیچ کسی فکرش را نمی کرد امروز به این عظمت و شکوه برسد و این چیزی جز نگاه علی بن موسی الرضا (ع) نیست.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه در سه روز فعالیت این تکیه در شهادت امام رضا (ع)، بیش از 120 هزار وعده غذایی بین زائران و مردم توزیع می شود، گفت: وقتی آمار خدمات این تکیه را انسان می شنود باعث غرور و افتخار برای جهرمی ها می شود که البته امسال این رقم به همت خیرین افزایش پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: آنچه ما شنیده ایم آداب خدام جهرمی، کمیت و کیفیت پذیرایی و رعایت نکات بهداشتی در این تکیه زبان زد خود مردم و رسانه های مشهد هم شده است.

 

به گزارش شبستان، مردم و خیرین می توانند نذورات خود را به شماره کارت 6273811079592348 واریز کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره  09171911292 تماس بگیرند.

کد خبر 1214525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha