تلاش آستان مقدس حسینی برای ارایه بهترین خدمات به زائران

اداره امور خدمات برون مرزی در آستان مقدس امام حسین(ع) از تشدید تلاش ها برای ارایه بهترین خدمات به زائرانی که از داخل و خارج از عراق برای مراسم اربعین می آیند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، «انور محمد الموسوی» رئیس اداره امور خدمات برون مرزی گفت: به دستور شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان مقدس امام حسین(ع)، طبقات و سرداب حائر حسینی برای اسکان و خواب برادران زائر آماده شد. علاوه براین، همه امکانات رفاهی مورد نیاز زائران با تلاش شدید برای حفاظت بر ماندگاری این مکان فراهم شده است تا فضای مناسبی در مدت 24 ساعت برای زائران مهیا شود.

 

الموسوی گفت: توزیع آب به موکب های و هیئت های حسینی با هماهنگی اداره فاضلاب کربلا انجام گرفته است. همچنین مکان های بهداشتی ثابت با ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس زائران اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: برادران داوطلب برای رفع کمبود در تعداد کارکنان کمک می کنند. تعداد داوطلبان به 800 نفر رسیده است تا در مدت برگزاری مراسم اربعین با بخش های دیگر همکاری کنند.

 

مراسم میلیونی اربعین، یکی از بزرگ‌ترین تجمع های انسانی در جهان است. به طوری که میلیون ها نفر از عشاق اهل بیت(ع) از سراسر جهان به کربلای معلی می آیند. آستان مقدس امام حسین(ع) همه تلاش خود را برای راحتی و امنیت زائران انجام می دهد.

کد خبر 1214793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha