ماموریت رئیس کل دادگستری گلستان به دادستان‌ها و روسای دادگستری شهرستان‌ها/ موانع بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاری را بردارید

آسیابی از روسای دادگستری شهرستان‌ها و دادستان‌های استان گلستان خواست تا موانع موجود بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاری را بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «حیدر آسیابی» در نشست با روسای دادگستری ها و دادستان‌ های استان گلستان اظهارکرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها ایجاد هماهنگی بین حوزه های قضایی برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: شاخص‌های عملکردی دادگستری ها در این نشست ها مورد ارزیابی قرار می گیرد  و مسائل و مشکلاتی که در حوزه های قضایی وجود دارد بررسی و برای رفع آنها تصمیم گیری می شود.

 

وی با بیان اینکه مانع زدایی از تولید یکی از اولویت های اصلی دستگاه قضایی است به روسای دادگستری ها و دادستان های استان ماموریت داد تا موانعی که بر سر راه تولید و سرمایه گذاری وجود دارد را شناسایی و رفع کنند.

 

آسیابی گفت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها، تعیین تکلیف پرونده های زمان دار، افزایش ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی، بهبود کیفیت آرای صادره، افزایش آرای جایگزین حبس و ... از جمله موضوعات مهم در دستگاه قضایی استان است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه امسال به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین مزین شده است کمک به رفع مشکلات واحدهای دانش بنیان و حمایت های قضایی از این شرکت ها نیز در اولویت قرار دارد.

 

کد خبر 1215737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha