مدیریت زمان به جای رانندگی با سرعت بالا

زارع با اشاره به تردد زائران اربعین و مسافران در جاده های اصفهان گفت: رانندگان زمان را مدیریت کرده و از رانندگی با سرعت بالا و تجاوز به حقوق دیگران تا مقصد پیش بروند.

«اصغر زارع» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به روزهای تعطیلی و حجم ترافیک آخر شهریورماه و اول ماه مهر اظهارداشت: یکی از دغدغه های جدی مسافران بازگشت سریع از سفر برای فعالیت های روزانه بوده که این موضوع منجر به تخلف رانندگان و تصادف و واژگونی خودرو می شود.

 

رئیس پلیس راه استان اصفهان از رانندگان خواست تا ضمن مدیریت زمان و پرهیز از رانندگی با سرعت بالا و تجاوز به حقوق دیگران تا مقصد پیش بروند و عجله و شتاب در سریع رسیدن نداشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه حجم تردد در جاده های استان به لحاظ بازگشت زائران اربعین افزایش یافته، تصریح کرد: ترافیک در مسیرهای بین شهری روان بوده اما نیاز به رعایت قوانین و مقررات رانندگی است.

 

به گفته سرهنگ زارع، خواب آلودگی و خستگی رانندگان به ویژه در 30 کیلومتری شهرها از عوامل واژگونی خودرو بوده که نیاز است رانندگان در هنگام خستگی با کمی استراحت، مجدد به مسیر خود ادامه دهند.

 

وی معتقد است، وجود موکب های پذیرایی از زائران فرصت خوبی برای توقف و استراحت رانندگان بوده که البته متولیان این مراکز وضعیت جاده را برای پیشگیری از تصادفات مدیریت کنند.

 

رئیس پلیس راه اصفهان با بیان اینکه مدیریت زمان در کاهش رفتارهای مخاطره آمیز مثل عجله در رانندگی موثر است، خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راه در سطح جاده ها برای خدمت رسانی به مردم حضور داشته و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

کد خبر 1216360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha