۵۲ هزار زائر امرز از مهران به استان های خود بازگشتند

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: ۵۲ هزار زائر از بامداد امروز تا ساعت ۱۹ از مرز بین المللی مهران به استان های خود بازگشتند.

«داریوش باقرجوان» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان مستقر در پایانه برکت، اظهار کرد: 1500دستگاه اتوبوس کار  جابجایی این میزان از زائران بر عهده داشتند.

 

وی تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته برای موج بازگشت زائران بعد از اربعین 2300اتوبوس در پس کرانه و داخل پایانه ها ذخیره شده تا به سرعت کار بابجایی زائران را به مقاصد و شهرهای خود انجام بدهند.

 

باقر جوان با اشاره به اینکه زائران برای برگشت به شهرهای خود نگران نباشند، گفت: با تلاش همکاران و دستگاه های دیگر علاوه بر تامین اتوبوس خودروهای سبک در پایانه برکت مستقر هستند و نظارت بر قیمت کرایه ها با حضور نیروهای تعزیرات حکومتی رصد می شود.

 

مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای افزود: بسته به میزان تقاضا، ناوگان اتوبوسی در اختیار زائران در مرزهای چهارگانه قرار گرفته است ضمن آنکه میزان ناوگان به قدری است.

 

وی یادآور شد: از رانندگان انتظار داریم که برای سفری ایمن رعایت ایمنی توجه داشته باشنند، خوشبختانه در هیچ یک از پایانه های مرزی مشکل برای جابجایی زائران وجود ندارد و در سال آینده تلاش خواهیم کرد تا بستر ترد و جابجایی زائران بهتر شود.

 

باقر جوان خاطرنشان کرد: در بحث کرایه ها نیز اگر تخلف وجود داشت زائران با سامانه 141مشخصات سفر و وسییله نقیله را ارسال کنند تا مورد برسی قرار بگیرد و در صورت تخلف علاوه بر برگرداندن وجوه اضافه به مسافر شرکت و راننده متخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 1216654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha