پیشکسوتان دفاع مقدس طلاهایی با عیار بالا هستند/ مردم ایلام در استقبال و بدرقه زوار  اربعین حسینی به خوبی درخشیدند

بهرام نیا با بیان اینکه رشادت ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس یکی از مفاخری ثبت شده در طول تاریخ کشوراست، گفت: مردم ایلام در استقبال و بدرقه زوار اربعین حسینی به خوبی درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۳۰ شهریور) در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در استان ایلام، اظهار کرد: گذر از تاریخ و مرور جنگ و دفاع مقدس میسر نخواهد بود مگر اینکه این مرور را از استان ایلام شروع کنیم.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه های ارزشمند کشور هستند، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس طلاهایی با عیار بالا بودند که امروز لازم است، روایان دوران مقدس این طلاها را با توسعه و بسط ارزش های دفاع مقدس با ارزش افزوده همراه کنند.

 

استاندا ایلام با اشاره به اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس، راویان خوش سخن هستید و باید خاطرات دوران دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کنند، یادآور شد: رشادت ها، مقاومت و ایستادگی مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مفاخری ثبت شده در طول تاریخ کشور است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که اربعین امسال را باشکوه ترین کنگره عظیم اربعین حسینی عنوان کرد و  افزود: مردم استان ایلام به خوبی هم در استقبال و هم در بدرقه زوار  درخشیدند ،زوار اربعین حسینی با خاطره ای خوش استان ایلام را ترک کردند.

 

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام و با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم اربعین، گفت: همه این عزیزان با دغدغه دین و فرهنگ اربعین لباس خدمت بر تن کردند و نتیجه تلاش  کمیته های ۱۷ گانه اربعین، برگزاری باشکوه این کنگره عظیم بود.

 

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری کنگره بزرگ اربعین امسال، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «اربعین امسال معظم ترین و باشکوه ترین  اربعین در طول تاریخ بود».

 

استاندار ایلام ادامه داد: در اربعین امسال همه تلاش کردند به زوار خدمت کنند و زوار با خاطره خوب استان را ترک کردند که هم استقبال و هم بدرقه بسیار خوب بود.

 

وی افزود: همه عزیزان و اعضای ستاد اربعین در طول این روزها در مهران با تمامی توان پای کار بودند تا اربعین باشکوه برگزار شود و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکردند.

 

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی از نظر تامین اتوبوس‌ وجود نداشت، تصریح کرد: متوسط ماندگاری مسافران در پایانه برکت ۲۰ دقیقه بود و در شب آخر موج برگشت به یک ساعت رسید.

 

وی افزود: همه ی مسیولین، مردم و مواکب با تمامی ظرفیت،همت و هم افزایی به زوار خدمت رسانی کردند.

کد خبر 1217709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha