برگزاری محفل انس با قرآن با حضور نوجوانان و جوانان مسجدی شهر سفید دشت

نفر بابیان اینکه محفل انس با قرآن کریم یکی از برنامه های ویژه این کانون است گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» هر هفته در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد جامع سفیددشت برگزار می شود شرکت می کنند.

«سميه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» هر هفته در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد جامع سفیددشت برگزار می شود شرکت می کنند. 

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: احیای جلسات سنتی قرآن در قالب طرح تلاوت نور توسط کانون ‌های مساجد اقدامی ارزشمند بوده و مسئولان فرهنگی مساجد به دنبال احیای کارکردهای مساجد هستند.

 

وی بابیان اینکه جلسات آموزشی قرآن کریم در رشته های روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده ‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود افزود: این جلسات با دعوت از اساتید مجرب در مسجد جامع سفیددشت برگزار می شود.

 

نفر گفت: تقویت فرهنگ قرآنی، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در قشرهای مختلف جامعه به ‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از اهداف برگزاری این دوره ‌ها است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از دیگر اهداف برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در کانون «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» سفیددشت است.

 

وی اظهار داشت: انس و الفت نوجوانان و جوانان با قرآن کریم و تعالی و تاثیر آن در زندگی آنها از مهمترین اهداف در برگزاری این مراسم است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می‌کند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را بخصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

کد خبر 1217933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha