خروش مردم ایلام در محکومیت اغتشاشات اخیر

مردم ولایی و همیشه در صحنه ایلام، بعد از خطبه های نماز جمعه در یک راهپیمایی باشکوه، حوادث و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، راهپیمایی مردم ایلام در محکومیت حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور بعداز خطبه های دشمن شکن و پرصلابت نماز جمعه  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

 

در این راهپیمایی مردم ایلام ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی، با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر منافق»، انزجار خود را ایادی نظام استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

 امروز بعد از نماز جمعه ایلام صحنه های زیبا و حماسه ای دیگر از حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و دهه هشتادی ها و هفتادی ها در کنار نسل های انقلاب به ثبت رسید که نمایش عزت و اقتدار  نظام و انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران اسلامی بود.

 

مردم نمازگزار، ولایی و همیشه در صحنه ایلام، با حضور گسترده خود در راهپیمایی امروز، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیده و حمایت همه جانبه خود را از تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

 

این راهپیمایی از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام بعد از خطبه های با صلابت نماز جمعه با شکوه هر چه تمام تر تا چهار راه مادر و منتهی به میدان کشوری برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1218205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha