توجه به شهدا و خانواده های آنها مسئولیتی فراگیر و همگانی است

پارسیان نژاد گفت: توجه به شهدا و خانواده های آنها مسئولیت فراگیری است که همه باید به این مهم توجه داشته باشند.

«رضا پارسیان نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: کارهای خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال انجام بوده که در این زمینه تکریم و تجلیل از خانواده شهدا نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به سرکشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و دیگر مسئولان از خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: در کنار خانواده شهدا و ایثارگران بودن برکاتی دارد که ضرورت دارد سایر مسئولان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: حماسه «پد خندق» به عنوان یک افتخار از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند در تاریخ ثبت شود که این حماسه ماندگار کارنامه موفقی از رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس بود.

 

پارسیان نژاد کتاب «پایی که جا ماند» را اثر ارزشمند دیگری از رزمنده و جانباز هم استانی دانست و گفت: توجه به شهدا و خانواده های آنها مسئولیت فراگیری است که همه باید به این مهم توجه داشته باشند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت نویسندگان استان اشاره کرد و یادآور شد: کارهای خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال انجام بوده که ضرورت دارد برای ماندگاری بیشتر این فعالیت ها در قالب کتاب به چاپ برسند.

 

وی با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار و ۱۰۰ دقیقه فیلم در حوزه ایثار و شهادت با همکاری صدا و سیما در حال انجام است، اظهار کرد: تهیه و تولید فیلم مستند روحانی شهید «عبدالمحمد تقوی» و همچنین فیلم نخستین شهید دوران انقلاب روحانی شهید «سید علی نورالدینی» نیز در دستور کار قرار دارد که می توان با ظرفیت های موجود کار ارزشمندی را به جامعه ارائه داد.

 

پارسیان نژاد بر تبلیغات محیطی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: با توجه به تکنولوژی های امروزی، توجه به تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی مطلوب و به موقع در فضای مجازی یک ضرورت انکار ناپذیر بوده که باید مدنظر قرار گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری مطلوب یادواره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد بنیاد آمادگی لازم را در حد توان و امکانات با حوزه های علمیه دارد.

کد خبر 1218993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha