دوره تربیت مربی گروه سرود مساجد برگزار می شود

دوره تربیت مربی گروه سرود مساجد به میزبانی شهرستان ویژه نجف آباد برگزار می شود.

سید «حسن لوح موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به فعالیت بالغ بر 50 کانون فرهنگی و هنری در مساجد نجف آباد و فعالیت این مراکز در شهرستان های اطراف اظهارداشت: همخوانی و تشکیل گروه های سرود از جمله فعالیت های بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری و پایگاه های بسیج است که در تبلیغ و اشاعه فرهنگی نقش دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ویژه نجف آباد افزود: دوره تربیت مربی سرود با هدف توانمندسازی و تیم سازی در این حوزه با همکاری بسج هنرمندان و ستاد فهما استان اصفهان به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مربیان و اعضای کانون های مساجد و پایگاه های بسیج دیگر شهرستان های استان اصفهان هم می توانند در این دوره آموزشی شرکت کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

لوح موسوی، با اشاره به انجام ‏فرآیند ثبت نام، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی بر اساس پیش بینی ها، در فصل پاییز برگزار می شود.

 

وی به فعالیت هنری کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: این مراکز با اجرای سرود، نشست های هنری و ادبی و اجرای نمایش علاوه بر ایجاد جذابیت برای نوجوانان و جوانان در انتقال پیام موفق خواهند بود.

 

فعالیت تابستانه کانون های مساجد

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ویژه نجف آباد به فعالیت های کانون های مساجد در طول تابستان اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از پایگاه های فعال در حوزه اوقات فراغت همین مراکز بودند.

وی اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس نیز برپایی نمایشگاه و برگزاری نشست های تخصصی و فرهنگی توسط بچه های مسجد انجام می شود.

کد خبر 1219056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha