برپایی موکب کانون های مساجد جهرم در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم»

کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم با برپایی موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» به ارائه خدمات و پذیرایی از شهروندان پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،پیاده روی «حرم تا حرم» برای یازدهمین سال در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در جهرم برگزار شد و شهروندان جهرمی در این برنامه مسیر هفت کیلومتری امامزاده «حسین (ع)» تا امامزاده «فضل بن موسی (ع)» در این شهر را پیاده روی کردند.

 

در طول مسیر این همایش پیاده روی، بیش از یکصد موکب برپا شد که خدمات متنوع فرهنگی و همچنین پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم را عهده دار بودند.

 

همچنین بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری نیز امسال با برپایی موکب در مسیر پیاده روی «حرم تا حرم» به پذیرایی از شهروندان شرکت کننده در این مراسم پرداختند.

 

توزیع اقلام فرهنگی، آب، نوشیدنی، شربت، انواع غذاها و... از خدمات و فعالیت های این مواکب در طول مسیر هفت کیلومتری این پیاده روی بود.

 

در این آیین کانون های فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، «دوستان آسمانی»، «حضرت ابوالفضل (ع)»، «منتظران نور» و دیگر مساجد سطح شهرستان جهرم با برپایی موکب به ارائه خدمات به شهروندان پرداختند.

 

این آیین پیاده روی هر سال در سالروز شهادت امام رضا (ع) و با حضور خیل عظیم شهروندان در شهرستان جهرم برگزار می شود.

کد خبر 1219163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha