یادواره شهدای مسجد حضرت صاحب الامر(عج)کوی صالح آباد اراک برگزار می شود

صالحی گفت: همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک با حضور یادگاران دفاع مقدس برگزار می شود.

 «احسان صالحی» در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا و امام شهدا گفت: هفتمین یادواره شهدای مسجد و شهدای مدافع حرم کوی صالح آباد اراک با حضور اهالی، مردم شهید پرور و انقلابی اراک و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی افزود: این یادواره  به همت کانون فرهنگی و دیگر مجموعه های فرهنگی مسجد و با مشارکت خانواده های معظم شهداء با  هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت  در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده سخنران ویژه این مراسم سرهنگ مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک و مداح این مراسم حاج ابوذر رستگار و عموم مردم نیز در این مراسم معنوی دعوت هستند.

 

صالحی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را امری ضروری دانست و بیان کرد: همه باید در این راستا گام بردارند چرا که شهدا و رزمندگان ایران اسلامی با ایثار و از خودگذشتگی امنیت، اقتدار، آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آورندند و ما باید علاوه بر اینکه قدر دان این دلیر مردان هستیم فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های آنها را برای نسل های جوان و نوجوان جامعه اسلامی بازگو کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد گلمحمدی خاطر نشان کرد : به همت هیئت امناء مسجد حضرت صاحب الامر(عج)کوی صالح آباد و با مشارکت یکی از خیرین شهر اراک سقاخانه و یادمان شهدای مسجد در حال احداث می باشد که در نظر است در هفتمین یادواره شهداء رونمایی و مورد بهره برداری و استفاده عموم قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: این یادواره امروز ششم مهر ماه همزمان با نماز مغرب وعشا در مسجد صاحب الامر (عج) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1219173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha