برگزاری یادواره شهدای آبروی محله با همکاری کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای آبروی محله با همکاری پایگاه بسیج و کانون شهید مفتح برگزار شد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به برنامه های این کاتنون در هفته دفاع مقدس افزود: در این هفته برگزاری نشست های بصیرتی را در کانون برای اعضا  داشتیم.

 

وی برگزاری جلسات حلقه های صالحین به صورت هفتگی و به صورت ویژه در هفته دفاع مقدس ، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون شهید مفتح دانست.

 

وی حرکت موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس ، شرکت در نماز جمعه و... را نیز از دیگر برنامه ها دانست تصریح کرد: همچنین به مناسبت شهادت امام رضا(ع) نیز برنامه های عزاداری و سخنرانی در مسجد انجام شد.

 

حجت الاسلام داوری به برگزاری یادواره شهدا با عنوان شهدای آبروی محله اشاره کرد و گفت: این یادواره نیز با برنامه های متنوع فرهنگی به همت کانون و پایگاه بسیج برگزارشد.

کد خبر 1219204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha