اقتدار ایران اسلامی موجب عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب شده است

برزگر با بیان‌اینکه مقام معظم رهبری را نعمت بزرگی برای دنیای اسلام است، گفت: اقتدار نظامی ایران اسلامی باعث عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،«صادق برزگر» امروز(چهارشنبه، ۶ مهر) در یادواره شهدای ادارات بندر آستارا که در محوطه اداره کل گمرک این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارکرد: گره‌گشایی از کار دیگران و همنوعان سفارش و توصیه ائمه اطهار(ع) و شهدا بوده و ما مسئولین نیز باید در این راستا حرکت کنیم.

 

ناظر گمرکات گیلان با بیان‌اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است، افزود: اقتدار و امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی به پیشرفت‌های کشور در زمینه نظامی اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌های دشمنان امروز در عرصه نظامی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و این اقتدار نظامی باعث عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

 

برزگر، مقام معظم رهبری را نعمت بزرگی برای دنیای اسلام دانست و خاطرنشان‌کرد: باید این نعمت را قدر بدانیم و گوش‌مان هر لحظه به نوای آسمانی ایشان باشد.

 

ناظر گمرکات گیلان با بیان‌اینکه جبهه اقتصادی همانند جبهه جنگ است، گفت: تجار به عنوان افسران جنگ اقتصادی با کمک کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف این محاصره را به خوبی شکستند؛ به طوری که سال گذشته با وجود تحریم‌های بانکی و بیمه‌ای تراز بازرگانی کشور ۷۰ میلیارد دلار بود.

 

*برگزاری یادواره‌های شهدا در اولویت باشد

«علی حسین ذوالقدری» نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که«زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهارکرد: برگزاری یادواره‌های شهدا باید در اولویت باشد و با برگزاری اینگونه برنامه‌ها نسل امروزی را با فرهنگ دفاع مقدس، شهادت، ایثار و مقاومت آشنا کرد.

 

سرپرست اداره کل گمرک بندر آستارا با بیان‌اینکه آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون شهدای هشت سال دفاع مقدس است، گفت: تک تک ما امروز به خون شهدا، اسارت اسرا، نگاه آزادگان و درد جانبازان یک تعهد بدهکاریم و باید به وظیفه خود در این قبال عمل کنیم.

 

مسئولان خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند

«بهزاد قنبری» نیز در این آیین با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و افزود: بر اساس نص صریح قرآن کریم معتقدیم که شهدا زنده هستند و روزی در برابر آنها حاضر خواهیم شد، از این رو اگر نسبت به شهدا کوتاهی شود، در آن دنیا نمی‌توانیم در مقابل آنها سر بلند کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان و حمایت‌های مادی و معنوی مردم و هدایت‌های رهبری امام خمینی (ره) به عنوان فرماندهی کل قوا نبود، یقین بدانید کشور ما جزیی از خاک کشور متخاصم می‌شد.

 

قنبری، خدمت به مردم را عین عبادت دانست و خاطرنشان‌کرد: مسئولان خدمت بی‌منت به آحاد جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده و راه شهدا و رزمندگان را ادامه دهند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین معنوی از خانواده‌های معظم شهیدان یوسف مرحبا و علی باقی تجلیل و قدردانی  شد.

 

 

کد خبر 1219430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha