نیروهای مسلح ایران همیشه در صف اول تامین امنیت و ‌آرامش مردم هستند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ملت بزرگ ایران بداند فرزندان غیورشان در سپاه و ارتش برای تأمین امنیت و آرامش مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه ظهر امروز (۸ مهر) در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته گفت: همه انسان ها دنبال آرامش هستند، ولی گاهی راه را اشتباه میرویم؛ آرامش واقعی در دنیا بدست نمی‌آید، بلکه در سایه بندگی خدا و در بهشت عقبی حاصل می شود.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: هرکس برای خدا تواضع بکند، خداوند او را بین مردم بالا می‌برد؛ انسان متکبر عاقبت زمین می خورد. مال دنیا، همچون آب شوری است که انسان را تشنه تر میکند و بی نیازی در قناعت و رضایت به داشته ها است، اجابت دعا، در توجه به لقمه حلال است؛ لقمه حرام و شبهه ناک، مانع اجابت دعا است.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، عنوان کرد: فتنه اخیر، خسارات جانی و مالی زیادی برای مردم داشت که هنوز برآورد دقیق نشده است؛ فقط شبکه بانکی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت داشت که متعلق به مردم است؛ اغتشاشگران و آتش بیاران معرکه، باید پاسخگوی خسارات مردم باشند؟

 

وی اذعان داشت: از قوه قضائیه مطالبه می کنیم که با عوامل اغتشاش و تحریک کنندگان آنها،‌ در هر سمت و جایگاهی، قاطعانه طبق قانون برخورد شود.

 

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: از هنرمندان و سلبریتی هایی که تحت فشار قرار نگرفتند و سر منشأ فتنه را شناختند و به عشق مردم و میهن، همه را دعوت به آرامش کردند، تشکر می کنیم.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه افزود: باید حساب نوجوانان و جوانانی که تحت تأثیر فضای مجازی، اغفال شدند با رهبران اغتشاش و کسانی که عالمانه و عامدانه بر فتنه دمیدند و دیگران را تحریک کردند، جدا کرد و از اقدام ارزشمند نیروی زمینی سپاه در حمله کوبنده به مقرهای تروریست های تجزیه طلب تشکر می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: این اقدام نشان داد که اولاً ما راه را در فتنه گم نکرده ایم و به خوبی می‌دانیم که سر منشأ این فتنه ها در خارج از کشور است؛ ثانیاً، گروهک های تجزیه طلب و ضد انقلاب بدانند اکنون دهه شصت نیست که هر غلطی بکنند، امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار نظامی است و هر تحرکی علیه امنیت کشور را با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ثالثاً به دولت باکو که در سودای گذرگاه زنگزور است، هشدار می دهیم بداند ایران انقلابی با کسی شوخی ندارد و در برابر تحرکات شیطانی برای تغییر مرزهای کشور سکوت نخواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران بداند فرزندان غیورشان در سپاه و ارتش برای تأمین امنیت و آرامش مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهند کرد و ابتکار عمل را به دست دشمن نخواهند داد.

 

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: روز نیروی انتظامی را به سبزپوشان جان بر کف امنیت کشور تبریک عرض میکنیم؛ بحمدلله در شهرستان فیروزکوه با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان، کاملاً آرامش برقرار بود که از فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل خدوم انتظامی تشکر میکنیم.

 

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: روز دامپزشکی را خدمت پرسنل زحمت کش دامپزشکی تبریک عرض میکنیم؛ قطعاً مسئله امنیت غذایی جزو اولویت های کشور است و تلاش مجموعه دامپزشکی در این امر بسیار مؤثر است.

 

 

 

کد خبر 1219749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha