فعالان مقابله با بی حجابي رزمندگان راه دینداری هستند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید در حوزه ترویج عفاف و حجاب به ویژه در مدارس کار شود، گفت: فعالین حوزه عفاف و حجاب که با فرهنگ بی‌حجابی و سبک زندگی غربی مبارزه می‌کنند جهادگران و رزمندگان میدان اسلام هستند‌‌‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی شامگاه( ۱۰مهر) در همایش جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی ساری در سالن همایش اهل البیت (ع)  برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت سکینه (س)، اظهار کرد: قدردان تلاش و همت والای مراکزی که باعنوان دختران سلیمانی به تربیت نونهالان براساس الگوی فاطمه الزهرا (س) می‌پردازند، هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: خانواده‌های دختران سلیمانی که در این همایش حاضرند دغدغه دین، حجاب و رستگاری فرزندانشان را دارند و تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمن نیستند.

 

وی با بیان اینکه باید در حوزه ترویج عفاف و حجاب به ویژه در مدارس کار شود،  گفت: عفاف فاطمی انسان را از بی بندوباری حفظ می کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حجاب پوشش ظاهری و دستور دین مبین اسلام است، ادامه داد: دشمنان اسلام با پیاده سازی فرهنگ غرب سعی بر تغییر سبک زندگی مردم این مرز و بوم را دارند، ما در بحث حفظ حجاب باید به عقل و منطق توجه کرده و به دور از احساسات رفتار کنیم.

 

وی با بیان اینکه مسئله حجاب یک بخشی از سبک زندگی اسلامی است، خواستار تبیین فلسفه حجاب شد و گفت: آماده کردن کودکان برای تبیین و اغناسازی در حوزه عفاف و حجاب ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد:حجاب توشه آخرت و بی‌حجابی و بی بندوباری خواسته دنیای غرب است.

 

وی به اغتشاشات اخیردرپی اعتراض به اجرای طرح هایی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: چرا امروز با ریسمان کسانی در چاه بیفتیم که قدرت بالا کشیدن ما را ندارند اما اگر حرف خدا را گوش کنیم در مسیر حضرت فاطمه الزهرا (س) قدم بگذاریم آینده ما تضمین خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: نباید به حرف کسانی که امروز در دنیا قدرت ظاهری و پوشالی دارند گوش فرا دهیم، اینها ۴۳ سال است که با انقلاب اسلامی در ستیز هستند، دست به هزاران دسیسه و توطئه زدند اما در مجموع سیاست هایشان به خاطر بصیرت ملت ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ رسانه‌ای و سیاسی به راه انداخته، اما نتیجه‌ای ندارد، اظهار کرد: آینده متعلق به حکومت امام زمان (عج) و دین اسلام است، فعالین حوزه عفاف و حجاب که با فرهنگ بی‌حجابی و سبک زندگی غربی مبارزه می‌کنند جهادگران و رزمندگان میدان اسلام هستند‌‌‌.

 

کد خبر 1220313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha