انقلاب اسلامی، انقلاب عقلانیت، انسانیت و اسلام است

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب عقلانیت، عدالت، انسانیت و اسلام است، گفت: کسانی که بر این اساس حرکت نمی کنند و این خصوصیات را ندارند، در این انقلاب جایگاهی نداشته و ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۱ مهر ماه) در یادواره ۱۱۱ شهید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه اسلام انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد، استکبار این انقلاب را تحمل نکرد و کودتا، ترور و جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج وضعیت کشورمان در دوران جنگ تحمیلی را دارای شرایط خیلی سختی دانست و گفت: دشمنان پیش‌بینی می‌کردند که چون انقلاب اسلامی ایران تازه تأسیس، پایه‌های آن هنوز محکم نشده و اشکالات زیادی درون کشور وجود دارد، گفتند بهترین موقعیت برای حمله نظامی بوده و صدام فکر می کرد چند روزه ایران را فتح می‌کند.

 

وی با بیان اینکه رشادت ها و مجاهدت های شهداء، جانبازان، ایثارگران و ملت ایران اسلامی، باعث شد جلوی تجاوزات صدام را بگیرند، افزود: عشق به شهادت در جوانان ما خیلی زیبا و هر جوان ایرانی، پای ملت و اسلام خود ایستاده بود.

 

آیت الله حسینی تاکید کرد: دشمنان همچنان در حال حمله به میهن اسلامی ما هستند و با تحریم های اقتصادی و به میدان آوردن افراد فاسدی که اراذل و اوباش هستند، دنبال اغتشاش هستند و این افراد نیز چون منطق ندارند، نمی‌توانند کارهای عاقلانه انجام دهند و دست به خرابی می زنند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی ایران را، انقلاب عاقلان، اندیشمندان، متفکران و علما دانست و یادآور شد: جهان به غیر از انقلاب پیامبر اکرم (ص)، هیچ انقلابی بهتر از انقلاب اسلامی ایران به خود ندیده است.

 

وی در توضیح مطلب بالا، افزود: چون همه اندیشمندان و خردمندان جمع شده و انقلاب ما را تشکیل دادند، پس این انقلابی نیست که یک قشر خاص بخواهند آن را نابود کنند.

 

آیت الله حسینی از انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب عقلانیت، عدالت، انسانیت و اسلام یادکرد و گفت: کسانی که بر این اساس حرکت نمی کنند و این خصوصیات را ندارند مانند منافقین، در این انقلاب جایگاهی نداشته و ندارند

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین شیوه حکومت داری در عالم مدیریت انسانی را مدیریت ولایت فقیه دانست و افزود: شهدای ما دنبال هیچ چیزی برای خود نبودند و پاک زندگی کردند و ما نیز باید پیرو شهداء و ولی فقیه باشیم.

کد خبر 1220491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha