ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و برهم زدن وحدت قومی و مذهبی هدف دشمن در برپایی حرکت تروریستی  در زاهدان بود

فرماندار زاهدان گفت: حمله تروریستی اخیر پروژه از پیش طراحی شده بدست دشمنان که هدف آن تفرقه بین شیعه و سنی و برهم زدن وحدت قومی و مذهبی در استان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان زاهدان با حضور معتمدین و ریش سفیدان و اعضای شورای اداری شهرستان زاهدان در محل سالن امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید. 

 

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از میزات خسارت وارده توسط اغتشاشگران در سطح شهر رئیس اداره اطلاعات شهرستان به ایراد سخنانی پرداخت.

 

وی با بیان اینکه باید جوانانمان را هوشیار و اگاه کنیم تاکید کرد دشمن با تهاجم فرهنگی جوانان را جذب رسانه های خارجی میکند تا بدينوسيله آنها را از حقیقت دور کند.

 

فرماندار زاهدان ضمن سلام و صلوات  به روح شهدای چند روز اخیر خصوصا شهید سید حمیدرضا هاشمی بیان داشت: اغتشاشات اخیر بی سابقه و نشانه انتقام دشمنان ملت ایران اسلامی از مقاومت،  ایستادگی،  آزادگی و شرافت بالا این ملت بود.

 

ابوذر مهدی نخعی افزود: شهید والامقام ، شهید سید حمیدرضا هاشمی دارای شخصیتی والا و ارزشمند و دارای روحیه دستگیری نه مچ گیری از مردم بود. 

 

وی افزود: اغتشاش اخیر از این جهت بی سابقه بود که برای اولین بار ماشین های امدادرسان مورد حمله قرار گرفت همچنین جنایت تروریستی مشابه جنایات رژیم صهیونیستی بود.

 

وی در ادامه بیان داشت: حمله تروریستی اخیر پروژه از پیش طراحی شده بدست دشمنان که هدف آن تفرقه بین شیعه و سنی و برهم زدن وحدت قومی و مذهبی در استان بود.

 

وی افزود تنوع قومی و مذهبی در این استان نه تنها تهدید نیست بلکه به مثابه فرصتی است برای مردم استان که این ظرفیت باعث پویایی و نشاط و تحرک در جامعه می باشد.

 

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه استان کانون توجه دولت و نظام قرار گرفته، از جمله اهداف حملات اخیر را برهم زدن آرامش و امنیت فکری مردم دانست و همچنین بیان داشت: باید در بیان حقایق و توسل به قانون هوشیار باشیم جوانانمان قربانی تهاجم فرهنگی در فضای مجازی نشوند.

 

فرماندار زاهدان در پایان افزود قاطبه مردم چه شیعه و سنی در اغتشاشات اخیر بسیار فاخر برخورد کردند که جای تشکر دارد.

کد خبر 1221309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha