جوانان زمینه ساز امیدواری در جامعه هستند

آیت الله مهدوی با اشاره به توصیه های رهبر انقلاب پیرامون جوانان گفت: جوانان زمینه ساز امیدواری در جامعه و عامل تحقق بسیاری از پیروزی ها مثل دفاع مقدس و جریان راهپیمایی اربعین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات دو هفته گذشته کشورمان و بزرگداشت مناسبت ها اظهارداشت: دشمن به سبب ضعف و نگرانی از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران همواره برنامه ریزی های متعددی در نبرد با انقلاب داشته که این روزها شاهد جریان سازی آنان با همکاری جمعی محدود در داخل کشور برای صدمه به نظام هستیم.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مسیر انقلاب اسلامی با همکاری و استقامت مردم پایدار و پیشرفت های زیادی نصیب جامعه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه این نظام بوده و رهبر معظم انقلاب نیز به جایگاه و نقش آنان در سخنرانی اخیر اشاره داشتند، تصریح کرد: جوانان زمینه ساز امیدواری در جامعه و عامل تحقق بسیاری از پیروزی ها مثل دفاع مقدس و جریان راهپیمایی اربعین هستند.

به گفته خطیب جمعه اصفهان، به واسطه باور و اعتقادات و توانایی جوانان کشورمان مسیر پیشرفت طی خواهد شد و آنان با شناخت مسیر واقعی و جریان حقیقی با اتحاد و انسجام به اعتلای جامعه کمک خواهند کرد.

 

وی شکست دشمن از جبهه های مختلف که به واسطه همین همت جوانان بوده را عامل برنامه ریزی های متعددی برای تحریف و حرکت های بی نظمی در کشور دانست و تصریح کرد: حجاب، انرژی هسته ای، بزرگنمایی مشکلات و ظاهرسازی از خوبی های دیگر کشورهای استعماری همه بهانه ای برای براندازی نظام از سوی دشمن است.

 

بی حیا و استیصال جامعه

 

آیت الله مهدوی حجاب را برگرفته از تصمیم عقلی دانست و اذعان داشت: حجاب و پوشش زنان و رعایت عفت عمومی از گذشته اسلام و نزد بسیاری از ادیان وجود داشته و بسیاری از به آن پایبند بوده اند.

وی ادامه داد: ترویج بی حیایی و بی توجهی به عفت عمومی برای نابودی و استیصال هر جامعه ای کارگشاست و در اتاق فکر دشمن و افراد ضد نظام این مقوله هدف قرار گرفته تا پایه های انقلاب سست و سپس به اصل نظام صدمه بزنند.

 

امام جمعه موقت اصفهان صدمه به تاسیسات و تجهیزات پلیس و ماموران انتظامی را اقدامی ضد امنیت عمومی بیان کرد و گفت: چنین رفتارهایی امنیت کشور را هدف قرار می دهد و باید اصلاح رفتار صورت بگیرد.

وی فریب بخشی از مردم جامعه را نیازمند آموزش و آگاهی بخشی دانست و تصریح کرد: مسیر افراد فریب خورده بنا به فرمایش رهبر انقلاب از افراد منافق جدا خواهد بود.

 

کد خبر 1221406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha