تفرقه افکنی مهمترین راهبرد دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خودشان است

حجت‌الاسلام مطیعی تفرقه افکنی را مهمترین راهبرد دشمن طی چهل سال اخیر برای رسیدن به اهداف شوم خودشان عنوان کردوگفت: باید کاملاً هوشیار و مراقب بود که اشتباه در زمین دشمن بازی نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو پیروزی همواره خشم استکبار و قدرت‌های بزرگ جهان را به دنبال خود داشته است،گفت: از بین بردن بنیان قوی کشور آرزو و هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب دشمن مواضع خود را در خطر احساس می‌کرد اظهارداشت: باید کوشید تا به هر طریق ممکن بتواند با خدشه وارد کردن به این نظام مقدس مانع جوشش و خروش انقلاب شود که خوشبختانه تاکنون موفق به انجام آن نشده است.

 

وی به سخنرانی با اقتدار مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان انتظامی در دانشگاه فراجا اشاره و این اقدام را سبب خنثی سازی جنگ روانی دشمنان دانست وگفت:دشمنان می‌خواهند با دسیسه‌های گوناگون  اقتدار را از ما بگیرند.

 

حجت‌الاسلام مطیعی با تاکید به اینکه جوانان امید رهبری هستند به نقش ویژه آنان در کشور اشاره کرد وادامه داد: مردم ما بار‌ها با حضور باشکوه خود در راهپیمایی‌ها، انتخابات و صحنه‌های دیگر ملی نشان دادند که دوستدار نظام جمهوری اسلامی اند و همیشه از کیان و میهن خود در برابر هجمه‌ی دشمنان دفاع خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته‌ی فراجا ازتلاش شبانه روزی نیروی انتظامی قدردانی کرد و افزود: هرکس امنیت کشور را مختل کند در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و نیروی انتظامی هوشیارانه از تمامیت کشور دفاع و حراست می‌کند.

 

وی تفرقه افکنی را مهمترین راهبرد دشمن طی چهل سال اخیر برای رسیدن به اهداف شوم خودشان عنوان کردوگفت: در این بین باید کاملاً هوشیار و مراقب بود که اشتباه در زمین دشمن بازی نکنیم و با تقوای الهی راه درست را در پیش گیریم.

 

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه برخی افراد بدون توجه به این هشدارها پرو مواضع غربی‌ها هستند،اضافه کرد: برخی مدیران به اشتباه یا عمداً کاری می‌کنند که تفرقه و اختلاف را به دنبال دارد خطاب به این افراد خواهیم گفت که نباید با رفتار خودشان آب به آسیاب دشمن بریزند.

 

امام جمعه سمنان وجه مشترک امت‌های مسلمان را قرآن، اهل بیت و ائمه معصومین (ع) اعلام کردوافزود: این سه عنصر وحدت بین مسلمانان و خشم استکبار جهانی و صهیونیسم را به دنبال داشته است لذا باید بدانیم که اینها دشمن همه مسلمانان هستند و هیچ زمان خیرخواه ما نخواهند بود.

 

وی با بیان اینکه دشمن با این تاکتیک این بار نیز کوشید تا با جریحه‌دار کردن احساسات مردم اغتشاش و ناامنی ایجاد کند، افزود: عوامل و سردسته‌های این اغتشاشات دستگیر شدند و برخی فریب خوردگان نیز بلافاصله با درک موضوع مواضع خود را تغییر دادند و به صف انقلاب پیوستند که این عمل آنها شایسته تقدیر است اما در صورت تداوم این افراد باید بدانند در صورت عدم اصلاح خود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت‌الاسلام مطیعی با تاکید بر برخورد قاطعانه‌ی قوه قضاییه علیه مسببان اصلی اغتشاشات اخیرادامه داد: مجازات باید برای مفسدان و آشوب گران اصلی اجرا شود نه برای برخی از جوانان که با تحریک احساسات بازی خوردند.

 

خطیب نماز جمعه سمنان، در ادامه اکراین را ثمره‌ی دل بستگی و گرایش به غرب برشمرد و گفت: در حالی که چهار منطقه و حدود ۱۵ درصد از خاک کشور اکرین به روسیه ملحق شده ، درخواست عضویت اکراین درپیمان ناتو  طبق گفته ی دبیر کل ناتو مشروط به تایید کشور‌های عضو در این پیمان است.

 

وی با اشاره به شانزدهم مهر روز کودک، کودکان را زیر بنای پیشرفت جوامع دانست و گفت: شورای عالی فرهنگ کشور باید با استقلال در زمینه‌ی آموزش و تعلیم کودکان در راستای ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی برنامه‌ها و اسناد بالا دستی کشور را به خصوص در نهاد آموزش و پرورش تدوین کنند.

 

کد خبر 1221430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha