دشمن با به راه انداختن تفرقه  می خواهد به نفع خود بهره برداری کند

حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه دشمن با به راه انداختن تفرقه به دنبال این است که بتواند از این موج به نفع خود بهره برداری کندگفت: اصل بروز اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر کشور تلاش دشمن برای تقابل با ایران قوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با اشاره به اینکه دشمن طی چهار دهه اخیر از هر راهی کوشید تا بتواند نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقتدار کشور را زیر سوال ببرداظهارداشت: دشمنان با وجود مردم بصیر و انقلابی هیچ گاه نتوانسته به اهداف خود برسد.

 

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب به خطر انداختن امنیت مردم به عنوان خط قرمز نظام قابل مسامحه نیست، ابراز داشت: اصل بروز اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر کشور تلاش دشمن برای تقابل با ایران قوی است.

 

وی با تأکید براینکه دشمن با به راه انداختن تفرقه به دنبال این است که بتواند از این موج به نفع خود بهره برداری کند،ادامه داد: برخی از تحلیل‌ها، قضاوت ها و اظهار نظرها عجولانه بوده وبه نفع کشور نیست بلکه دشمنان از آن سود می‌برند.

 

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: پنج محور اصل دین هراسی، اسلام هراسی، شیعه هراسی، ایران هراسی و انقلاب هراسی مقاصد اصلی دشمن برای رسیدن به منافع پلید مادی خود بوده است و هیچ گاه خیرخواه ملت‌ها نیستند و لذا باید مراقب این فتنه‌ها بود.

 

حجت‌الاسلام امینی با بیان اینکه باید از همه این فتنه‌هایی که تاکنون ایجاد شده است عبرت گرفت، افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود با استفاده از این پنج محور انواع شیطنت‌ها و به کار گیری رسانه‌ها را در دستور کار خود دارد لذا از مسئولان انتظار می‌رود که از فتنه‌ها درس گیرند و به موقع مردم را نسبت به آن آگاه کنند.

کد خبر 1221445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha