جشن شکرانه محبت حسینی در آران و بیدگل برگزار شد

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از برگزاری نخستین جشن شکرانه محبت حسینی ویژه کودکان و نوجوانان عاشورایی همزمان با ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:همزمان با ایام آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و بزرگداشت هفته وحدت، جشن شکرانه محبت حسینی ویژه کودکان و نوجوانان در آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود:  این مراسم همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع با سخنرانی حجت الاسلام حمید بحرکاظمی کارشناس کودک و نوجوان در پارک شادی آران و بیدگل برگزار شد.

 

نبوی زاده افزود: اجرای مسابقه حضوری، پخش کلیپ های شاد و مذهبی در مدح امام زمان(عج)، مدیحه سرایی مداحان نوجوان، اجرای صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط مجید ملکپور از پرسنل انتظامی و قرائت دلنوشته کودکان در وصف امام زمان(عج) از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل ادامه داد: در بخشی از این برنامه، با اهدای شاخه های گل توسط دختران نوجوان به پرسنل انتظامی حاضر در مراسم، به صورت نمادین از این خادمان نظم و امنیت جامعه تجلیل شد.

 

نبوی زاده خاطر نشان کرد: در بخش پایانی این مراسم هم از کودکان عاشورایی اجرا کننده همایش العطش در اصفهان، فعالیت های دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی در محرم و صفر و محسن عباسیان استاد و خادم قرآن کریم تجلیل شد.

 

نخستین جشن شکرانه محبت حسینی با همکاری مشترک  دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی آران وبیدگل، شهرداری و مدرسه شهروند، آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1221474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha