بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه انقلاب/ ولایت فقیه، خیمه اتحاد و هدایت است

شابدین گفت: بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه انقلاب و نظام اسلامی است.

«علیرضا شابدین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: عزت، یکپارچگی و امنیت ایران مدیون رهبری امام راحل (ره) در نهضت اسلامی است.

 

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه ولایت فقیه، خیمه اتحاد و هدایت در همه شرایط بوده و هست، افزود: از آغاز نهضت اسلامی به امروز فراز و نشیب‌های فراوانی در کشور داشته‌ایم و امروز عظمت، استقلال، امنیت و یکپارچگی ما بحق مدیون نهضت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

 

وی ادامه داد: رهبری، شجاعت، صبر، ایمان، عرفان، هوشمندی و تدبیر امام راحل و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، باعث شده است که کشتی انقلاب با صلابت و اقتدار از امواج سهمگین و طوفانی عبور کرده و به مسیرش ادامه دهد.

 

شابدین تاکید کرد: امروز باید جوانان و نسل جوان دقت و آگاهی کامل داشته باشند که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان توجه ویژه ای دارند، چرا که جوانان به عنوان آینده سازان کشور در رسیدن انقلاب به هدف نهایی که همان تمدن سازی نقش اساسی دارند.

 

وی با بیان اینکه جوانان برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، گفت: جوانان غیرتمند و شهدا برای دفاع از اسلام، انقلاب و وطن جانشان فدا کردند.

 

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان اظهارداشت: آرامش، امنیت، اقتدار، عزت، عظمت و شوکت امروز جامعه مرهون و مدیون خون شهدا است، همه ما بدهکار شهدا هستیم و باید قدر و منزلت آنها را بدانیم.

 

 

 

 

کد خبر 1221538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha