هدف دشمنان ضربه به ولایت فقیه و از بردن یاد شهدا است

سخنران مطرح کشوری با اشاره به تلاش های دشمنان برای ایجاد ناامیدی جامعه گفت: هدف دشمنان ضربه به ولایت فقیه و از بردن یاد شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام رفیعی در هفدهمین یادواره شهدای شهر شاهدیه که در گلزار شهدای گردفرامرز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف برگزار شد افزود: حمایت از ولایت فقیه و حفظ انقلاب و حجاب پرسفارش ترین مطلب وصیت نامه شهدا است و این شهدا برای دفاع از ناموس و ارزش های نظام جان خود را فدا کردند و دشمنان نیز همین ارزش ها را می خواهند به تاراج ببرند و ما از این بحران ها عبور خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: افرادی که توطئه می کنند و می خواهند خون شهدا را بی اثر کنند بدانند موفق نخواهند بود و این نظام در برابر انواع و اقسام توطئه ها ایستادگی کرده و به فضل خدا و با حضور مردم با بصیرت همچنان استوارتر به راه خود ادامه خواهد داد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تبلیغات نقش بسیار مهمی در جامعه دارد گفت: این تبلیغات باعث می شود وقتی جوانی در برابر حضرت علی شمشیر می زند و از او سوال می کنند چرا پاسخ می دهد چون علی نماز نمی خواند و یا اینکه قاتل خلیفه سوم است در حالی که حضرت علی(ع) آن موقع در منزل بودند و همین تبلیغات باعث می شود به خونخواهی قتل نکرده بیش از 18 هزار انسان در جمل به کشتن داده شوند و تبلیغات این گونه عمل می کند و ناحق را حق و حق را ناحق جلوه می دهد و جوان خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

رفیعی ادامه داد: باید تاریخ بخوانیم و بدانیم که افزون بر 30 هزار انسان مقابل امام حسین(ع)‌ایستادند و همه آنها مسلمان بودند و نماز می خواندند و امام حسین(ع) را قربه الی الله به شهادت رساندند و اکنون نیز جوان مظلومی را که در کنار موکب ایستاده بود، و یا طلبه ای که از حرم عبور می کرده است، چاقو زدند و این ها سابقه دارد.

 

وی افزود: باید مواظب تبلیغات باشیم چون کوه را کاه می کند و بالعکس و همین تبلیغات پیامبر (ص) را ساحر و جادوگر و مجنون معرفی می کند ولی با همه این امور باید بدانند باطل پیروز نیست و امام حسین(ع) پیروز و در طول تاریخ ماندگار شد اما این اقدامات هزینه دارد و باعث خانه نشینی بیش از 10 ساله امام حسن و خانه نشینی بیش از 25 ساله امام علی شد و باید مواظب باشیم هزینه تبلیغات دشمن بالاست و همه ما وظیفه داریم با جان خود و نظام و همچنین ولایت فقیه نصرت برسانیم.

 

سخنران مطرح کشوری اظهار داشت: باید در برابر مولایمان امام زمان ادب داشته باشیم و عبد ایشان باشیم به معنای اینکه عبد خدا بودن یعنی بنده خدا و عبد یک شخص یعنی پیرو ایشان و برای همین است که باید عبدالمهدی باشیم یعنی پیرو امام مهدی(عج) باشیم و رفتار و گفتار ما نباید موجب ناراحتی امام زمان شود و امام صادق فرمودند: شیعه ها زینت ما باشند.

 

وی ادامه داد: یاری کردن اهل بیت وظیفه همه ما است و یک نوع از این یاری کردن با جان است که عمار یاسر، شهید بهشتی، شهید سلیمانی و این شهدای انقلاب برای حفظ نظام و همچنین دفاع از اهل بیت جان خود را فدا کردند و نوع دیگر آن در نگارش قلم و همچنین نوع رفتار و یا حفظ حجاب است که همواره مورد تاکید اهل بیت و شهدا بوده است و عده ای می خواهند برای نظام تعیین تکلیف کنند در حالی که وصیت نامه شهدا همه چیز را نشان داده و حمایت از ولایت فقیه و حفظ حجاب در همه وصیت نامه شهدا تاکید شده است.

 

این سخنران کشوری گفت: همه ما وظیفه داریم در حمایت از ولایت فقیه و همچنین جلوگیری از توطئه دشمنان و آشنا کردن نسل جدید با خدمات نظام و بی اثر کردن تبلیغات دشمنان حرکت کنیم و مدیون خون شهدا هستیم و باید به اندازه قلم و قدم نسبت به یاری دین خدا اقدام کنیم و در این صورت خدا نیز ما را یاری خواهد کرد.

کد خبر 1221546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha