وحدت یک مسئله سیاسی نیست/ دنیا از وحدت امت اسلامی هراس دارد

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه وحدت یک مسئله سیاسی نیست بلکه مسئله ای قرآنی و دینی است، گفت: امروز دشمن از هر راهی درصدد ضربه زدن به حقیقت اسلامی و مقوله مهم وحدت امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» شب گذشته در جلسه اعضای ستاد بزرگداشت هفته وحدت استان گلستان با بیان اینکه وحدت مبنای قرآنی و دینی دارد و برای مسلمانان یک نعمت الهی است، گفت: امروز اهمیت این مسئله برای امت اسلامی روشن شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه وحدت یک مسئله سیاسی نیست بلکه مسئله ای قرآنی و دینی است، افزود: امروز دشمن از هر راهی درصدد ضربه زدن به حقیقت اسلامی و مقوله مهم وحدت امت اسلامی است.

 

وی ادامه داد: ما باید در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کنیم و مبانی وحدت را در بین مردم و به خصوص نسل جوان تقویت کنیم.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: مسئله وحدت ریشه در قرآن کریم و سیره و روش پیامبر اکرم (ص) دارد و باید این موضوع را تبیین کرد.

 

وی با اشاره به هراس دنیا از وحدت امت اسلامی، گفت: دشمن وانمود می کند مسئله وحدت سیاستی است که در جمهوری اسلامی بوجود آمده است در حالیکه اینطور نیست و این مقوله مهم مبنای قرآنی دارد و سیره پیامبر(ص) و اولیای خدا بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه وحدت در فرهنگ جامعه ما یک تکلیف الهی است نه یک تاکتیک سیاسی، تاکید کرد: باید مواظب باشیم تا در دام توطئه و تبلیغات سوء دشمن نیفتیم.

 

 

 

کد خبر 1221843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha