برپایی موکب در سالروز میلاد پیامبر خوبی ها (ص) به همت بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برپایی موکب در سالروز میلاد پیامبر خوبی ها (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» طبق روال هر ساله در سالروز ولادت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مکتب جعفری حضرت امام صادق (ع) با راه اندازی موکب پذیرایی شهروندان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: امسال نیز این اتفاق مبارک به همت بچه های مسجد و مشارکت خیران و نیکوکاران در سالروز این مناسبت های مبارک و فرخنده انجام می شود.

 

وی بیان کرد: موکب بچه های مسجد کانون «الزهرا (س)» شهرستان جهرم قرار است در جنب مسجد برپا شده و شیرینی و شربت پذیرای عموم شهروندان، رهگذران و خودروهای عبوری باشد.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین دیگر برنامه این کانون فرهنگی هنری در مناسبت میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) برگزاری جشن خیابانی است که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه ها، از خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد که قصد مشارکت در این امر خیر و پر برکت دارند، درخواست داریم با کمک های مادی و معنوی خود در این اقدام مبارک سهیم شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان با قدردانی از همت خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد، خواستار تداوم این همکاری ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن فعالیت های خیرخواهانه و فرهنگی این کانون فرهنگی هنری شد.

کد خبر 1221886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha