عهد و پیمان سربازی نیروهای گروه پدافند هوایی  با امام زمان (عج)

نیرو‌های گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم در صبحگاه مشترک، با امام زمان (عج)عهد و پیمان سربازی بستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، اعضای کادر و سربازان حاضر امروز(یکشنبه۱۷ مهر) در صبحگاه مشترک گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) عهد و پیمانی سربازی با حضرت، ولی عصر (عج) بستند و اعلام آمادگی کردند جان خود را برای تحقق ظهور امام زمان (عج) نثار کنند.

 

سرهنگ نعمت محسنی زرین در این مراسم که به مناسبت آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) برگزار شد با اشاره به به اینکه فرهنگ مهدویت در تشیع باعث امید آفرینی در میان شیعیان است گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه‌های دینی مکتب تشیع،به زمینه سازی برای ظهور پرداخت و فرهنگ مهدویت را در جامعه و جهان اسلام جاری کرد.
 

فرمانده گروه پدافند حضرت معصومه قم با تاکید بر ضرورت آماده سازی جوانان برای ظهور و ساخت جامعه مهدوی افزود: در طول ۴ دهه گذشته، دشمنان نظام اسلامی سعی کرده اند ضمن ناامید سازی مردم، استقلال و تمامیت ارضی کشور را دچار خدشه کنند، اما در پرتو هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور نیرو‌های مسلح، دشمنان در اهداف و نقشه‌های شوم خود ناکام مانده اند.
 

وی افزود: در عصر جنگ‌های نوین، نیرو‌های مسلح آماده هستند تا با نثار جان و خون خود از وطن، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع نمایند.
 

فرمانده گروه پدافند حضرت معصومه قم با تاکید بر حضور همه جانبه نیرو‌های نظامی برای تحقق گام دوم انقلاب افزود: گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) آماده حفظ و حراست از اهداف، آرمان‌های انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی است.
 

در پایان مراسم صبحگاه و عهد سربازی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه؛ این گروه با اهدای لوح سپاس به نیروی انتظامی به مناسبت هفته فراجا و سپاه امام علی ابن ابی طالب استان از تلاس‌ها و زحمات نیرو‌های مسلح استان تقدیر کرد.

کد خبر 1221908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha