شناسایی و پاکسازی مکان های تجمع معتادان در دستور کار قرار گیرد

غیرتی با بیان اینکه شناسایی و پاکسازی مکان های تجمع معتادان در دستور کار قرار گیرد، گفت: وجود برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز همچون پیاده روی خانوادگی و جمعی می تواند در زمینه پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد و مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز (۱۷ مهر) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر زیرکوه اظهار داشت: مواد مخدر از موضوعات جدی جامعه است و باید پیش از درمان به پیشگیری فکر‌کنیم.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: در زمینه پیشگیری اقداماتی صورت گرفته است اما کافی نبوده و در زمینه ورزش؛ اقدامات ورزشی را در‌ جهت جذب جوانان بالا ببریم و با جدیت این مدل برنامه ها را افزایش دهیم.

 

وی ادامه داد: وجود برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز همچون پیاده روی خانوادگی و جمعی می تواند در زمینه پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد و مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

 

غیرتی با بیان اینکه وجود حمایت های پس از ترک اعتیاد بسیار مهم است، افزود: تا دیگر شخصی که از بند اعتیاد رهایی پیدا کرده دوباره به سمت اعتیاد برنگردد و با حمایت و پشتیبانی به سمت زندگی سالم حرکت کند.

 

فرماندار زیرکوه با اشاره به بازگشایی مدارس عنوان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس باید ارتباط نیروی انتظامی و آموزش و پرورش تنگاتنگ باشد و در زمینه پیشگیری از اعتیاد اقدامات جدی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه شناسایی و پاکسازی مکان های تجمع معتادان در دستور کار قرار گیرد، گفت: پس از پاکسازی نیز با کمک شهرداری اقداماتی در راستای مقابله با چنین مکان ها صورت پذیرد تا امکان بازگشت مجدد معتادان به آن نقطه وجود‌ نداشته باشد. 

 

 

 

کد خبر 1221950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha