اجازه نخواهیم داد به امنیت مردم خدشه ای وارد شود

سردار القاصی مهر با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد به امنیت مردم خدشه ای وارد شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت ادامه حرکت و راه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب و شهدای مدافع امنیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام ، عصر امروز (۱۸ مهر) در در یادواره شهدای فراجا فرماندهی انتظامی استان ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام اظهار کرد: ما اگر الان به خود می بالیم که ایران امن‌ترین کشور دنیا است، به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران و جانبازان است.

 

سردار «دلاور القاصی مهر» با بیان اینکه امنیت امانتی است که به مجاهدت جانبازان و خون شهدا ایجاد شده است، افزود:  امروز با حمایت و پشتیبانی مردم از این امانت حراست و حفاظت می کنیم.

 

وی بیان کرد:این اغتشاشات که یک عده فریب خورده برای براندازی انقلاب ایجاد کرده‌اند، به هیچ وجه امنیت کشور را دچار خدشه نخواهد کرد، فکر می کنند که با چند ترقه بازی این امنیت از بین می رود، این انقلاب به این راحتی به دست نیامده است و حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز کرد: مردم عزیز ولایت مدار ما پای نظام و انقلاب اسلامی هستند و  این شهادت ها و این جانبازی ها است که  انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می کند و این انقلاب به زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه جلسه گرامیداشت شهدا ادامه حرکت و راه شهدا است، گفت: امروز افتخار می کنیم که در خدمت خانواده های معظم شهدا هستیم.

 

سردار القاصی مهر با بیان اینکه استاندار محترم ایلام برای عرض ارادت به خانواده های شهدا در ایران جلسه حضور یافتند، ابراز کرد: با افتخار امروز اعلام می‌کنیم که نوکر و خادم خانواده های معظم شهدا هستیم 

 

وی با بیان اینکه در مجموع هشت شهید در ایام اغتشاشات تقدیم آرمان های نظام اسلامی کردیم، یادآور شد: امروز تا پای جان برای حفظ امنیت تلاش خواهیم کرد و اجاره نخواهیم داد خدشه ای به امنیت مردم وارد شود.

کد خبر 1222384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha