امنیت با حضور فراجا و نیروهای مسلح طلوع می کند

بهرام نیا با بیان اینکه اگر امروز بستر آرامش، امنیت و آسایش در جامعه و کشور وجود دارد مرهون خون پاک شهداست، گفت: امنیت با حضور فراجا و نیروهای مسلح طلوع می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام استاندار ایلام، عصر امروز (۱۸مهر) در یادواره شهدای فراجا فرماندهی انتظامی استان ایلام، با گرامیداشت یاد و خاظره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای فراجا، اظهار کرد: فراجا در طول ۴۲ سال عمر با برکت نظام مقدس اسلامی، بیش از ۱۳ هزار شهید والامقام را تقدیم آرمان های نظام مقدس اسلامی کرده اند و ۱۴۴ شهید فراجا در راستای تامین امنیت و دفاع از کیان اسلامی در استان ایلام به شهادت رسیده اند.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه  شهدا جان خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت و امنیت مردم فدا کرده اند، گفت: یادواره شهدا محلی است که ما اعلام کنیم که ای شهدای عزیز، ما به یاد شما هستیم و در این جلسات با آرمان های شما که همان دفاع از انقلاب، ولایت، اسلام و راه شماست، تجدید میثاق می بندیم.

 

وی با اشاره به اینکه یادواره های شهدا تذکری برای ما در راستای تداوم راه شهدا و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: عاقبت به خیری ما در گروی رهروی شهدا است،  شهدای فراجا برای ایجاد امنیت جان خود را فدا کرده اند، امنیت با حضور نیروی های مسلح و فراجا طلوع می کند.

 

استاندار ایلام با تبریک  هفته فراجا به سبزپوشان مدافع امنیت، اظهار کرد: تلاش فراجا بیانگر ادامه راه شهدا است، دفاع مقدس هشت سال طول کشید و  فراجا ۴۲ سال است برای تامین امنیت شهید تقدیم آرمان های نظام اسلامی می کند  و هر هفته با پیکر غرق به خون یک‌ شهید ناجا مواجه هستیم.

 

بهرام نیا با بیان اینکه اگر امروز بستر آرامش، امنیت و آسایش در جامعه و کشور وجود دارد مرهون خون پاک شهداست، گفت: این امنیت و آرامش مدیون چشمان باز و بینای فراجا است  که امنیت را برای آسایش جامعه فراهم می کند.

 

وی با بیان اینکه مرزهای ما حدود ۱۲ کیلومتر است و برای امنیت ام القرای جهان اسلام نیاز به مجاهدت و شهادت است، ابراز کرد: مقاومت، شهادت و مجاهدت راه مقابله با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1222405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha