تقویت جبهه حق وظیفه اصلی علمای شیعه و سنی/ دشمن به دنبال تضعیف مسلمانان است

حجت الاسلام برزگر گفت: یکی از وظایف ما این است که در مسیر حق گام برداریم و جبهه حق را تقویت کنیم چراکه دشمنان ما در تضعیف مسلمانان اشتراک دارند. اگر توطئه های دشمن را بشناسیم و درست عمل کنیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام «علی برزگر» در جشن گرامیداشت هفته وحدت در گمیشان اظهارکرد: داستان‌هایی که قرآن کریم برای انسان ها تعریف می کند برای خواب رفتن نیست بلکه برای بیدار شدن است.

 

مدیرکل خدمات حوزه های علمیه استان گلستان با اشاره به برخی آیات قرآن گفت: خداوند از بیان داستان خلقت انسان و قرار دادن او به عنوان خلیفه خود بر زمین، می‌خواهد موضوعات مهمی را برای انسان‌ها مطرح کند. تقابل جبهه حق و باطل مهم‌ترین موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

 

وی گفت: خداوند قدرت انتخاب و اختیار به انسان ها عنایت کرده و از طرفی هم راه ضلالت و گمراهی را از راه حقیقت و روشنی مشخص کرده است و انسان هر لحظه در حال انتخاب است.

 

حجت الاسلام برزگر بیان کرد: به طور قطع دشمنان ما هم برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین نقشه دارند و این تقابل جبهه حق با باطل و کفر از زمان خلقت آدم تا قیامت ادامه خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: یکی از وظایف ما این است که در مسیر حق گام برداریم و جبهه حق را تقویت کنیم چراکه دشمنان ما در تضعیف مسلمانان اشتراک دارند. اگر توطئه های دشمن را بشناسیم و درست عمل کنیم دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 

کد خبر 1222474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha