تفرقه افکنی توطئه دشمنان برای کاهش قدرت اسلام است

کارشناس فرهنگی لرستان، تفرقه را دسیسه دشمنان برای کاهش قدرت امت اسلام خواند و گفت: دین اسلام دین برادری، وحدت و نزدیکی است.

حجت الاسلام « مرتضی رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:آیات قرآنی و احادیث نقل شده از پیامبر اکرم (ص) و روایات نقل شده از ائمه معصومین و امام علی (ع) نشان دهنده آن است که دین اسلام دین برادری و وحدت است.

 

وی، با بیان اینکه تفرقه و ایجاد چنددستگی بین مسلمانان دسیسه دشمنان برای کاهش قدرت امت اسلام است، افزود: همبستگی جهان اسلام مهم ترین راه مقابله با دسیسه های دشمنان است.

 

کارشناس فرهنگی لرستان بیان کرد: جهت تحقق همبستگی بین مسلمانان باید ارزش های وحدت آفرین بین مسلمانان تبیین شود.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به توطئه های دشمنان در اغتشاشات اخیر، ادامه داد: در این توطئه دشمنان به دنبال تفرقه افکنی با هدف تضعیف نظام مقدس اسلامی هستند.

 

کارشناس فرهنگی لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری وحدت بین مسلمانان ضروری است.

 

وی ادامه داد: گروه های افراطی از مذاهب اهل تسنن و بخصوص شیعیان افراطی لندن نشین به دنبال نواختن ساز جدایی هستند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: وحدت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است که در قالب دسیسه های مختلف به دنبال برهم زدن اتحاد و انسجام مسلمانان و تضعیف دنیای اسلام هستند.

 

وی اذعان داشت: دامه داد: عمل به دستورات قرآن و پیروی از سیره پیامبر اکرم (ص) موجب وحدت و انسجام بین مسلمانان می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه ایجاد چند دستگی و اختلاف به بهانه های واهی دسیسه دشمنان است، اظهار کرد: دشمن برای تحقق اهداف خود از ظرفیت افراطیون بهره می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گل آلود کردن فضا هستند تا بتوانند به نیات پلید خود دست یابند.

 

این کارشناس فرهنگی، وحدت و همدلی، اخوت و برادری رار اه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و بیان کرد: امروز نظام سلطه و صهیونیسم بیشترین سود را از این اوضاع بین مسلمانان می برند.

کد خبر 1222527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha