لبخند رضایت بر سیمای ولایت بالاترین پاداش دست اندرکاران برگزاری اربعین است

بهرام نیا با بیان اینکه لبخند رضایت بر سیمای ولایت بالاترین پاداش دست اندرکاران برگزاری اربعین است، گفت: لحظه لحظه ی اربعین امسال مملو از دلدادگی، ایثار و شهادت طلبی بود و خادمی زائر امام حسین(ع) افتخاری بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۱۹ مهر) در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی(ع) این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و بیش از ۱۳ هزار شهید فراجا، تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: مردم ایلام و مدیران استان در اربعین امسال صحنه های بسیار شگفت انگیز را ثبت کردند و تمام قد پای کار بودند.
 

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه خدمت به زوار برای همه ما افتخار بود و خاک پای زوار توتیای چشم ماست، افزود: تلاش فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌ها در ایام اربعین ستودنی است و  در اربعین امسال ۱۱ شهر در استان به زوار خدمت رسانی کردند.
 

 

وی تصریح کرد: لحظه لحظه ی اربعین امسال مملو از دلدادگی و ایثار و شهادت طلبی بود و خادمی زائر امام حسین ( ع ) افتخاری بزرگی است که نصیب ما ایلامی‌ها شده است.
 

 

بهرام نیا با اشاره به فضلیت بالای زیارت مرقد امام حسین ( ع )، گفت: زیارت مرقد امام حسین علیه‌السلام معادل است با حج مقبول با همراهی رسول خدا (ص) است.
 

 

وی گفت: خداوند مردم ایلام را انتخاب کرده که زوار خادمان سیدالشهداء علیه‌السلام باشند و شما خادمان زواری بودید که با عشق و دلدادگی راهی کربلا شدند.
 

رئیس ستاد اربعین استان  ایلام بیان کرد:  از همه عزیزان استان که در ارتباط با موضوع اربعین تلاش کردند و با همکاری و همفکری در میدان بودند و هم صحنه های زیبا را خلق کردند و هم نقش روایت گری داشتند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.
 

 

استاندار ایلام با بیان اینکه نتیجه و پاداش برگزاری باشکوه اربعین لبخند رضایت بر سیمای ولایت امر مسلمین جهان بود، ابراز کرد: تلاش بانوان برای خدمت رسانی به زوار  در اربعین امسال که همپای مردان، زنان و خواهران این دیار در امر خدمت رسانی به زوار تلاش کردند، قابل تقدیر است.
 

 

وی با اشاره به خدمات رساتی موکب اهل سنت  در مهران به زوار، یادآور شد: در اربعین امسال شاهد بودیم که خانواده هایی در اربعین تار و پودشان برگرفته از عشق امام حسین علیه‌(ع) بود و تمامی داشته خود را برای زوار آورده بودند و این عشق و دلدادگی قابل ستایش است.

کد خبر 1222622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha