روایت فرماندار شهرستان مرزی گمیشان از وحدت شیعه و سنی در ماجرای سیل گلستان/ دشمن چشم دیدن وحدت مسلمانان را ندارد

سقلی با یادآوری سیل مهیب نوروز ۱۳۹۸ در استان گلستان، وحدت و همدلی مردم شیعه و سنی را در آن ماجرا روایت کرد.

«امید سقلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: اقوام و مذاهب مختلف زیر پرچم جمهوری اسلامی همواره در فضای دوستی و برادری با هم زندگی می کنند و تنش و مشکلی نداشته اند و همین موضوع دشمن را آزاد می دهد.

 


فرماندار شهرستان مرزی گمیشان گفت: شاید مهم ترین دلیلی که انقلاب اسلامی توانسته است بعد از 43 سال همچنان با صلابت در مقابل دنیای استکبار بایستد همین وحدت و انسجام شیعه و سنی بوده است.

 


وی افزود: مردم ایران در حوادث و بحران های مختلف همیشه برای کمک به هموطنان خود فارغ از هر قوم و مذهبی پای کار بوده اند.

 


سقلی با اشاره به ماجرای سیل نوروز 1398 در استان گلستان و منطقه گمیشان، گفت: در جریان آن سیل بزرگ که بسیاری از مناطق استان را در ترکمن صحرا به زیر آب برد و خسارت های فراوانی به اموال مردم وارد کرد، جلوه های بسیار زیبایی از وحدت و همدلی را شاهد بودیم.

 


وی افزود: مردم ایران اسلامی از شیعه و سنی گرفته تا قومیت های مختلف برای کمک به مردم شهرستان گمیشان که از اهل سنت هستند در منطقه حضور داشتند. سپاه و بسیج و همه نهادهای مردمی و حاکمیتی برای کم کردن رنج و درد مردم سیلزده سنگ تمام گذاشتند.

 


فرماندار گمیشان گفت: شهرستان گمیشان مفتخر است که بیش از 80 شهید اهل سنت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. نگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقوام و مذاهب مانند یک فرصت است اما دشمن چشم دیدن این وحدت را ندارد و با توطئه و نقشه های شوم خود قصد برهم زدن این آرامش، وحدت و امنیت را دارد.

 

 

کد خبر 1223283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha