برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در آستارا

خاصی‌پور از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار به مناسبت هفته ورزش و تربیت‌بدنی در بندر آستارا خبر داد.

«وحید خاصی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش به تشریح برنامه‌های این هفته در بندر آستارا پرداخت و گفت: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش یادواره شهدای ورزشکار در آستارا برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه شهدا، قهرمانان حقیقی انقلاب اسلامی هستند و یاد آنها در اذهان ملت ماندگار است، افزود: شهدای ورزشکار قهرمانانی بودند که در مسیر ورزش سختی کشیدند و در حقیقت قهرمانی داشتند و احساسی که می‌توانست برای خودشان، شهرشان و جامعه الگو سازی کنند، اما مسیری رفتند که آن را ارزشمندتر از این حوزه دیدند و آن مسیری بود که بتوانند از خاک و ناموس کشور دفاع کنند.

 

وی  در ادامه از هیئات‌ها و باشگاه‌های ورزشی خواست، فرهنگ ایثار و مقاومت را با استمرار برنامه‌های فرهنگی در جامعه ورزشی آستارا حفظ و حراست کنند.

 

خاصی‌پور از برگزاری آیین تجلیل از برترین‌های جامعه ورزش و جوانان بندر آستارا خبر داد و گفت: همایش دومیدانی، مسابقه بوکس، شرکت در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، مسابقات مینی‌فوتبال، دیدار با خانواده همکاران بازنشسته از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش در بندر آستارا است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌هایی همچون تجلیل از همکاران هیئات‌ها، باشگاه‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد، مسابقه ژیمناستیک، دوی آرام بزرگسالان پیشکسوتان، مسابقات ایستگاهی آمادگی جسمانی، جشنواره ژیمناستیک، مسابقه اسکیت در آستارا برگزار و استخر شنا که توسط بخش خصوص احداث شده است، در روستای عنبران بخش مرکزی آستارا افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

گفتنی است، از ۲۶ مهر تا ۲ آبان هفته تربیت‌بدنی و ورزش نامگذاری شده است.

کد خبر 1224082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha